Innovációs partnerség cikkek


Társkersés innovatív ötleteknek

Társkersés innovatív ötleteknek 

Hétköznapi életünket közvetlenül befolyásolja az emberi elme és kreativitás által létrehozott eredmények – találmányokra épülő termékek, számítástechnikai alkalmazások vagy akár művészeti alkotások – használata, és természetesen mindezek adásvétele, cseréje, megosztása, egy szóval menedzsmentje. De ki az, aki összeköti az ötletet a megfelelő termelővel? Erre alakult ki a fenti alkotások – összefoglaló néven a szellemi tulajdon – menedzselésére szakosodott intézmények hálózata.
Közbeszerzés találmányokra?

Közbeszerzés találmányokra? 

Az unió stratégiai célkitűzése, hogy 2020-ra a K+F beruházások mértéke az uniós GDP 3%-ra emelkedjen, elsősorban a magánszektor kutatásfejlesztési beruházásaira érvényes feltételek javításával. Ennek érdekében két éven belül egy új eljárásformát, az „innovációs partnerséget” is be kell építeni a magyar közbeszerzési törvénybe – hangzott el a Világgazdaság „Innovációval a növekedésért” konferenciáján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Jogi kisokos

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet!

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet! 

A nyári kötelező szakmai gyakorlat nemcsak a diákok számára kínál valódi munkahelyi tapasztalatot, hanem a fogadó cégeknek is.

Cégblog

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe 

A barkácslánc árbevétele 2024-ben 88,1 milliárd forintra emelkedett 2024-ben.

Klímablog

Használt járművekben gondolkodnak a cégek

Használt járművekben gondolkodnak a cégek  

A költségek kontrollálása világszerte egyre nagyobb kihívást jelent.

Gazdaság

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet!

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet! 

A nyári kötelező szakmai gyakorlat nemcsak a diákok számára kínál valódi munkahelyi tapasztalatot, hanem a fogadó cégeknek is.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo