Hatékony megbeszélés cikkek


Nem megy a brainstorming? Nem próbálta elég hosszan

Nem megy a brainstorming? Nem próbálta elég hosszan 

Sokan nem hisznek a brainstorming hasznosságában, pedig a legtöbbször nem a módszerrel van baj, hanem azzal, ahogy használjuk. Például nem adunk elég időt neki.
Pofonegyszerű módszerek a sikeresebb beszélgetéshez

Pofonegyszerű módszerek a sikeresebb beszélgetéshez 

Túl vagyunk a megbeszélésen, elvileg minden tiszta. Aztán a következőn kiderül, hogy egészen más lett az eredmény, mint amiről szó volt. Ismerős? Pontosan kommunikálni nem is olyan egyszerű, mint az ember gondolja. Tegyük meg, ami tőlünk telik, van pár tippünk hozzá!
Itt találjuk a plusz teljesítményt a cégben

Itt találjuk a plusz teljesítményt a cégben 

Hogyan lesz a munkatársak elkülönülő, személyes tudásából, az általuk birtokolt információ darabkákból közös, szervezeti tudás? Mi az a kkv-k által kevéssé használt fejlesztő- és tudásbővítő megoldás, amelyet a nagyobb cégek már jó ideje előszeretettel és sikerrel alkalmaznak? Hogyan lesznek elkötelezettebbek és hatékonyabb probléma megoldók a munkatársaink? A válasz mind három kérdésre ugyanaz: inspiráló workshopok és professzionálisan facilitált megbeszélési folyamatok segítségével.
Állva tárgyalni? Megéri!

Állva tárgyalni? Megéri! 

Már előre szenvedünk minden meeting előtt, hogy mennyi felesleges időnket rabolja majd el a dolog. Nem kéne így lennie! Van pár bevált tippünk, hogy hatékonyabbá tegyük a megbeszéléseket!
Így lesz hatékony a munkahelyi meeting

Így lesz hatékony a munkahelyi meeting 

Sok esetben a munkahelyi értekezlet nem, hogy nem hoz létre kimutatható értéket, hanem éppen ellenkezőleg, számszerűsíthető, kimutatható anyagi veszteséget jelent egy cég számára. De nem kéne ennek így lennie.
Lerajzoljuk, hogyan lesz jobb a cége?

Lerajzoljuk, hogyan lesz jobb a cége? 

Gyakran előfordul, hogy egy megbeszélésen úgy tűnik, mind egyetértünk - valójában viszont mindenki mást értett és a végeredmény teljes káosz. Ebben - is - segít a facilitáció. Ha pedig képeket használunk, még hatékonyabb lesz a végeredmény.
Hallgatni hasznos. De hogy csináljuk jól?

Hallgatni hasznos. De hogy csináljuk jól? 

Gyakori tévhit: a kiválóan kommunikáló ember jól beszél. Az igazság az: a kiválóan kommunikáló ember hallgatni is jól tud.
Értekezlet virtuálisan? Miért ne!

Értekezlet virtuálisan? Miért ne! 

Ki mondta, hogy egy csapat csak akkor tud együtt gondolkozni, ha fizikailag is együtt vannak a tagjai? A távolról dolgozás korszakában az ötletelő értekezleteket sem kell az irodában tartani. Ahhoz azonban hogy hatékony legyen a virtuális brainstorming, meg kell tanulni az alapvető szabályait. Elsőre talán bonyolultnak tűnik, de hamar bele lehet jönni. Egy-két próbálkozás, és máris olyan olajozottan zajlanak majd a távoli megbeszélések, mint egykor az irodai meetingek.
A sikeres műhelymunka előkészítése

A sikeres műhelymunka előkészítése 

Minden megbeszélés alapját a tervszerű előkészítő munka jelenti. Szakértőnk, dr. Poór Ferenc áttekinti a különböző típusok jellegzetességeit.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Ezért éri meg, ha újrakötjük lakásbiztosításunkat

Ezért éri meg, ha újrakötjük lakásbiztosításunkat 

Márciusban egy hónapig ismét rendkívüli – biztosítón belüli vagy más társasághoz történő – átkötési lehetőség nyílik a lakásbiztosításoknál.

Cégblog

Amerikai cég ellen vizsgálódik az MNB

Amerikai cég ellen vizsgálódik az MNB  

Megtiltották az OMR OIL LLC-nek, hogy Magyarországon jogosulatlanul bármely, az MNB engedélyéhez vagy bejelentéshez kötött tevékenységet végezzenek.

Klímablog

Fejenként 12 kiló textilhulladék keletkezik az EU-ban évente – ennek most véget vetnének

Fejenként 12 kiló textilhulladék keletkezik az EU-ban évente – ennek most véget vetnének  

Az uniós tagállamok képviselői és az Európai Parlament szerdán átmeneti megállapodást kötött az élelmiszer- és textilhulladék csökkentését szolgáló új szabályokról.

Infokom

Mitől tartanak igazán az informatikai vezetők?

Mitől tartanak igazán az informatikai vezetők?  

Mindössze a cégek fele számít informatikai büdzséjének bővülésére az idén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo