Hatékony megbeszélés cikkek


Nem megy a brainstorming? Nem próbálta elég hosszan

Nem megy a brainstorming? Nem próbálta elég hosszan 

Sokan nem hisznek a brainstorming hasznosságában, pedig a legtöbbször nem a módszerrel van baj, hanem azzal, ahogy használjuk. Például nem adunk elég időt neki.
Pofonegyszerű módszerek a sikeresebb beszélgetéshez

Pofonegyszerű módszerek a sikeresebb beszélgetéshez 

Túl vagyunk a megbeszélésen, elvileg minden tiszta. Aztán a következőn kiderül, hogy egészen más lett az eredmény, mint amiről szó volt. Ismerős? Pontosan kommunikálni nem is olyan egyszerű, mint az ember gondolja. Tegyük meg, ami tőlünk telik, van pár tippünk hozzá!
Itt találjuk a plusz teljesítményt a cégben

Itt találjuk a plusz teljesítményt a cégben 

Hogyan lesz a munkatársak elkülönülő, személyes tudásából, az általuk birtokolt információ darabkákból közös, szervezeti tudás? Mi az a kkv-k által kevéssé használt fejlesztő- és tudásbővítő megoldás, amelyet a nagyobb cégek már jó ideje előszeretettel és sikerrel alkalmaznak? Hogyan lesznek elkötelezettebbek és hatékonyabb probléma megoldók a munkatársaink? A válasz mind három kérdésre ugyanaz: inspiráló workshopok és professzionálisan facilitált megbeszélési folyamatok segítségével.
Állva tárgyalni? Megéri!

Állva tárgyalni? Megéri! 

Már előre szenvedünk minden meeting előtt, hogy mennyi felesleges időnket rabolja majd el a dolog. Nem kéne így lennie! Van pár bevált tippünk, hogy hatékonyabbá tegyük a megbeszéléseket!
Így lesz hatékony a munkahelyi meeting

Így lesz hatékony a munkahelyi meeting 

Sok esetben a munkahelyi értekezlet nem, hogy nem hoz létre kimutatható értéket, hanem éppen ellenkezőleg, számszerűsíthető, kimutatható anyagi veszteséget jelent egy cég számára. De nem kéne ennek így lennie.
Lerajzoljuk, hogyan lesz jobb a cége?

Lerajzoljuk, hogyan lesz jobb a cége? 

Gyakran előfordul, hogy egy megbeszélésen úgy tűnik, mind egyetértünk - valójában viszont mindenki mást értett és a végeredmény teljes káosz. Ebben - is - segít a facilitáció. Ha pedig képeket használunk, még hatékonyabb lesz a végeredmény.
Hallgatni hasznos. De hogy csináljuk jól?

Hallgatni hasznos. De hogy csináljuk jól? 

Gyakori tévhit: a kiválóan kommunikáló ember jól beszél. Az igazság az: a kiválóan kommunikáló ember hallgatni is jól tud.
Értekezlet virtuálisan? Miért ne!

Értekezlet virtuálisan? Miért ne! 

Ki mondta, hogy egy csapat csak akkor tud együtt gondolkozni, ha fizikailag is együtt vannak a tagjai? A távolról dolgozás korszakában az ötletelő értekezleteket sem kell az irodában tartani. Ahhoz azonban hogy hatékony legyen a virtuális brainstorming, meg kell tanulni az alapvető szabályait. Elsőre talán bonyolultnak tűnik, de hamar bele lehet jönni. Egy-két próbálkozás, és máris olyan olajozottan zajlanak majd a távoli megbeszélések, mint egykor az irodai meetingek.
A sikeres műhelymunka előkészítése

A sikeres műhelymunka előkészítése 

Minden megbeszélés alapját a tervszerű előkészítő munka jelenti. Szakértőnk, dr. Poór Ferenc áttekinti a különböző típusok jellegzetességeit.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés?

Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés? 

Kár lenne pusztán adóoptimalizációs eszközként tekinteni a bizalmi vagyonkezelésre, hiszen sokkal több ennél.

Pénzszerzés

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez  

340 milliárd forint áll rendelkezésre vállalati innovációs pályázatokra.

Gazdaság

Túl az Otthon Starton: mi történik a piaci lakáshitelekkel?

Túl az Otthon Starton: mi történik a piaci lakáshitelekkel?  

Az óriási érdeklődést kiváltó Otthon Start hitel megjelenése mellett intenzív maradt a verseny a piaci feltételű lakáshitelek piacán is.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo