Facebook alkalmazás cikkek


A Messenger a következő, amit nem hagyhatunk ki?

A Messenger a következő, amit nem hagyhatunk ki? 

A digitális marketinggel az a baj, hogy mire valamit elkezdenek megszokni és megszeretni a cégek, addigra a közönség már másra ugrik. Épp ez a helyzet most a Facebookkal, amit azért kár lenne temetni: aki jól használja, annak bőven megéri.
5+1 tipp az aggodalommentes vakációért

5+1 tipp az aggodalommentes vakációért 

Mindenkinek szüksége van a pihenésre, azonban a többi teendő mellett érdemes azt is végiggondolni, hogy mi történik majd a céges Facebook-oldalon a pihenés ideje alatt. Joanelli Tamás, a Be Social Kft. ügyvezetője ad tanácsokat kkv-k számára a nyaralás idejére.
5+2 értéknövelő Facebook alkalmazás

5+2 értéknövelő Facebook alkalmazás 

Mely alkalmazások kínálnak szórakoztató és egyedi tartalmakat, növelik Facebook oldala rajongótáborát és látogatottságát, esetleg az értékesítés volumenét? Szakértőnk összegyűjtötte azokat az alkalmazástípusokat, melyek növelhetik egy Facebook oldal értékét.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Pénzügyeik miatt szoronganak a magyarok

Pénzügyeik miatt szoronganak a magyarok  

57 ezer forint: ennyi a havi átlagos megtakarítása egy magyar felnőttnek.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Klímablog

Új támogatásra pályázhatnak a cégek

Új támogatásra pályázhatnak a cégek 

Januártól új támogatás segíti a környezeti károk mérséklésében közreműködő vállalkozásokat.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo