Euronics cikkek


Megtévesztő volt az Euronics reklámja

Megtévesztő volt az Euronics reklámja  

Az áruházlánc egyes termékeit valótlan árkedvezményekkel reklámozta honlapján.
Gond lehet a Media Markt és az Euronics hirdetéseivel

Gond lehet a Media Markt és az Euronics hirdetéseivel 

Jogsértést követhettek el.
Egy porszívó és egy kávéfőző simán jöhet - hogyan vásárolunk elektronikai cikkeket?

Egy porszívó és egy kávéfőző simán jöhet - hogyan vásárolunk elektronikai cikkeket? 

Elsősorban ár alapján választanak elektronikai eszközt a magyarok, a termék márkája közepesen meghatározó szempont, míg dizájnja szinte alig – derül ki az Euronics Műszaki Áruházlánc nemrégiben készült belső kutatásából, amelynek során a cég saját dolgozói körében mérte fel a magyarok elektronikai cikkekkel kapcsolatos vásárlási szokásait. A felmérés eredményeiből kiderül, hogy milyen elektronikai termékeket keresnek leginkább a hazai vásárlók és mi alapján döntenek egy-egy eszköz mellett.
Próblémás hitelkártyák miatt bírságolt az MNB

Próblémás hitelkártyák miatt bírságolt az MNB 

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 42 millió forintos bírságot szabott ki a Vöröskő Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-re, a magyarországi Euronics áruházak üzemeltetőjére, egyebek között az ügyfél-tájékoztatási, panaszkezelési, ajánlatelemzési és igényfelmérési kötelezettsége, illetve a közvetítők képzésére és nyilvántartására vonatkozó jogszabályok megsértése miatt.
Gépek sok szeretettel: 30 éves az Euronics

Gépek sok szeretettel: 30 éves az Euronics 

Egyetlen balatonfüredi boltból fejlődött 66 üzletből álló hálózattá az Euronics, amely márkanév használatára egyedül a Vöröskő Kft. jogosult Magyarországon. Az elmúlt 30 év alatt tudatos építkezés, hosszú távú tervezés jellemezte a ma is dinamikusan fejlődő, magyar tulajdonban lévő családi vállalkozást.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában

Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában 

Egy új, kamatmentes kölcsön segíthet áthidalni a nehézségeket.
Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak

Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak 

Egy sikeres céges rendezvény több mint jól megválasztott előadók és programok sora.
Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás

Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás 

Demjén Ottó, az MBH Befektetési Bank kereskedésért és értékesítésért felelős ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

Cégblog

Az angyalbefektető szemével – Csillag Péter a startupokról és sikerről

Az angyalbefektető szemével – Csillag Péter a startupokról és sikerről 

A Klasszis Podcastban a Starschema társalapítója, egykori vezetője, a Hungarian Business Angel Network elnöke szerepelt.

Klímablog

Már nemcsak a nagyvállalatok passziója a fenntartható működés

Már nemcsak a nagyvállalatok passziója a fenntartható működés  

A fenntartható fejlődés nemcsak a vállalatok és a civil szervezetek feladata, hanem a településeket vezetőké is.

Gazdaság

Dőlni fognak a csontvázak a cégek szekrényeiből

Dőlni fognak a csontvázak a cégek szekrényeiből  

Jövő nyártól gyökeresen átalakul a hazai munkaerőpiac.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo