Célcsoport cikkek


Social media: adatokkal pontosan lehet célozni

Social media: adatokkal pontosan lehet célozni 

Új célzási technikák és szolgáltatások állnak már a cégek rendelkezésére, hogy minden eddiginél pontosabban kalibrálhassák kampányaikat. E módszerek is ismertették az előadók a Piac & Profit Social media – Automatizálva: Smart marketing című konferenciáján.
Az elégedett ügyfél is elcsábítható

Az elégedett ügyfél is elcsábítható 

Elkötelezett munkavállaló nélkül nincs remek ügyfélélmény. Az elégedett kliens pedig hajlandó mélyebbre nyúlni a zsebében. Erről is szó esett a Piac & Profit Cégmarketing - 2018 című konferenciáján.
Kiszolgáltatott célcsoportok

Kiszolgáltatott célcsoportok 

A vállalkozások természetes törekvése, hogy termékeikből, szolgáltatásaikból minél többet értékesítsenek, lehetőleg minél kisebb befektetés, ráfordítás árán. Az is közhely, hogy bár ebből a vállalkozások hasznot húznak, de szerencsés esetben a vásárlók és az ügyfelek számára is előnnyel jár a tranzakció – olvasható a Tiszta verseny blogon.
Ne csak tippelje, kik a vásárlói!

Ne csak tippelje, kik a vásárlói! 

Azt hihetnénk, hogy ha színvonalas a termékünk, sőt talán betöm egy piaci rést, akkor meg fogja találni a helyét a piacon. Pedig ez kevés, ha a célpiac nem tud rólunk. Sok vállalkozásnak fogalma sincs, hogy hogyan érje el hatékonyan a célközönségét, hiába foglalkoztat értékesítési munkatársakat. Íme néhány módszer ideális fogyasztóink feltérképezéséhez.
Miért nem törődnek a cukorbetegekkel?

Miért nem törődnek a cukorbetegekkel? 

Elégedetlenek a cukorbetegek és az inzulinrezisztenciában szenvedők a hazai pékségek kínálatával. Az érintettek azért panaszkodnak, mert alig kapni olyan süteményeket, melyek nyugodtan beilleszthetők a diétás étrendbe. Bár jól körülhatárolható és biztos célcsoportról van szó, mégis kevesen „lőnek” rájuk. Vajon miért?
Így csökkenthető valóban a marketing költség

Így csökkenthető valóban a marketing költség 

Sok szó esik a marketing stratégia felépítéséről, a legütősebb üzenetekről a legújabb marketing trendekről, de sajnos sokszor az alapok bizony hiányoznak… Hiába a legütősebb reklám is, ha nem jó helyre küldjük, szinte pénzkidobás.
Marketing: öt lépés, amit nem szabad kihagyni!

Marketing: öt lépés, amit nem szabad kihagyni! 

Milliókat, százmilliókat költünk reklámra, fizetjük a kampányokat, de csak elpocsékoljuk a pénzt, ha nem becsüljük fel a célcsoportunkat, és egy tesztcsoport segítségével nem prognosztizáljuk előre a kampány tényleges hatékonyságát.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Pénzszerzés

Részletek a kormány új csodafegyveréről

Részletek a kormány új csodafegyveréről  

Hétfőtől hét termék egységesen 3 százalékos fix kamattal érhető el a hazai vállalkozásoknak a Széchenyi Kártya Program keretében.

Cégblog

Hónapok óta nem jött ilyen gyenge japán adat

Hónapok óta nem jött ilyen gyenge japán adat  

A japán gazdasági teljesítmény lassuló ütemben nőtt szeptemberben.

Infokom

Milliókba kerülhet egy gyenge jelszó

Milliókba kerülhet egy gyenge jelszó  

Ma már egyre gyakrabban kerülnek célkeresztbe a gyárak, és a kritikus infrastruktúra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo