Cégvezetési tippek cikkek


A sumákoló főnök miatt mond fel a magyar

A sumákoló főnök miatt mond fel a magyar 

Az egyre dagadó fluktuáció döbbenetes méretű veszteséget okoz a termelő és kereskedelmi szektornak. Az átlagos éves fluktuáció ma Magyarországon 38 százalékos, de vannak cégek, ahol meghaladja a 100 százalékot, azaz egy év alatt a teljes állomány kicserélődik. Az ok: a csalódás.
Boldogtalan cégvezetők: ne könyörögj a szeretetért

Boldogtalan cégvezetők: ne könyörögj a szeretetért 

Nem lehetünk folyton boldogok, néha-néha mindannyian boldogtalanok is vagyunk. Azonban nem mindegy, hogy csak néha vagyunk-e azok, vagy pedig folyamatosan boldogtalannak érezzük magunkat és ez különösen akkor lehet veszélyes, ha egy vállalatot irányítunk, mert van pár olyan dolog, amit a boldogtalan cégvezetők egyszerűen képtelenek beismerni.
Konfliktuskezelés: a helyzethez igazodjon a stílus

Konfliktuskezelés: a helyzethez igazodjon a stílus 

A csapaton belüli konfliktusok kezelése alapvető fontosságú egy vezető számára. A konfliktus kimenetele legfőképp azon múlik, képesek vagyunk-e a helyzethez és a személyhez legmegfelelőbb stílust alkalmazni.
Üzleti foci: hatékony vagy a pályán?

Üzleti foci: hatékony vagy a pályán? 

Előre szólunk, ez a cikk nem a futballról szól, de szakértőnk szerint sok hasonlóságot lehet találni a cégvezetés és a foci között ezért nem is baj, ha mindannyian néhány percig focistának képzeljük magunkat…
A sikeres üzletember olyan, mint az élsportoló

A sikeres üzletember olyan, mint az élsportoló 

Az íróasztalnál ülve vagy egy gyümölcsöző tárgyaláson keveseknek jut eszébe, hogy sikeres üzletemberként nem sokban különbözik az élsportolóktól. Pedig ahhoz, hogy valaki komoly sikereket érjen el az üzleti világban, jól teszi, ha a profi sporthoz nyúl inspirációért. Kenyeres András, a férfi vízilabda válogatott coach-a szerint az üzleti világ nem is olyan sokban különbözik a medence világától.
Felmondani szépen: válás szeretettel

Felmondani szépen: válás szeretettel 

Az üzleti siker egyik kulcsfontosságú része, hogy megtanuljuk szeretni az ügyfeleinket. Ugyanilyen fontos, hogy szeressük a munkatársainkat is. És ez ne szűnjön meg a fájdalmas helyzetekben sem. Akkor sem, ha felállnak, és továbblépnek, felmondanak.
Sportot lehet űzni a dicséretből

Sportot lehet űzni a dicséretből 

A KFC és a Pizza Hut anyavállalatának vezetője valóságos sporttá tette annak kimutatását, hogy megbecsüli az alkalmazottai munkáját. Egy 1994-es értekezlet és egy pityergő alkalmazott esete adott életre szóló leckét neki.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában

Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában 

Egy új, kamatmentes kölcsön segíthet áthidalni a nehézségeket.
Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak

Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak 

Egy sikeres céges rendezvény több mint jól megválasztott előadók és programok sora.
Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás

Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás 

Demjén Ottó, az MBH Befektetési Bank kereskedésért és értékesítésért felelős ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

Cégblog

Az angyalbefektető szemével – Csillag Péter a startupokról és sikerről

Az angyalbefektető szemével – Csillag Péter a startupokról és sikerről 

A Klasszis Podcastban a Starschema társalapítója, egykori vezetője, a Hungarian Business Angel Network elnöke szerepelt.

Klímablog

Már nemcsak a nagyvállalatok passziója a fenntartható működés

Már nemcsak a nagyvállalatok passziója a fenntartható működés  

A fenntartható fejlődés nemcsak a vállalatok és a civil szervezetek feladata, hanem a településeket vezetőké is.

Gazdaság

Dőlni fognak a csontvázak a cégek szekrényeiből

Dőlni fognak a csontvázak a cégek szekrényeiből  

Jövő nyártól gyökeresen átalakul a hazai munkaerőpiac.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo