Céges oldalak cikkek

Ezentúl tudni fogod, miért törölte a posztodat a Facebook
A Facebook frissített közösségi alapelvei mostantól tartalmazzák azokat a belső irányelveket is, melyek alapján a cég moderátorai eldöntik, milyen káros tartalmakat kell eltávolítani a közösségi oldalról.

Külföldre vándorolnak a reklámpénzek
A kis- és középvállalatok által leggyakrabban alkalmazott 10 marketingeszközből 9 online. A Facebook jelentősége tovább erősödött a hirdetők körében. A kis cégek már átlagban kétmillió forint felett költenek marketingre, de sajnos még „importra”: a pénz jobbára a Facebookhoz és a Google-hoz kerül.

Mégis vannak emberek a Facebook-on
Március közepétől kezdte meg a Facebook az inaktív, régen használt profilok törlését. Mint korábban a Piac&Profit is közölte, emiatt több vállalati oldal is csökkenést érzékelhet a követői számában. Most megnéztük pontosan mennyit is vesztettünk.