Bormarketing cikkek


Lendületet adnának a magyar bor- és gasztrokultúrának

Lendületet adnának a magyar bor- és gasztrokultúrának 

2017 júniusától új alapokra került a bor- és gasztromarketing irányítása a Magyar Turisztikai Ügynökségnél (MTÜ) annak érdekében, hogy a szakmával szorosabb együttműködés jöhessen létre olyan kulcsprojektek kapcsán, mint amilyen a turisztikai országmárka kialakítása is. Az MTÜ a nyáron intenzív munkába kezd: mind a hat borrégióba ellátogat a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával közösen az ügynökség szakmai rendezvénysorozata, létrejön az új egységes borarculat, információs portál indul a magyar borról, de idén második alkalommal megrendezésre kerül a Budapesti Borbár Túra is.
Közös exportstratégiával célozzák a külpiacokat a Kárpát-medence magyar borászai

Közös exportstratégiával célozzák a külpiacokat a Kárpát-medence magyar borászai 

A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) a Junibor Fiatal Borászok Egyesületének szakmai támogatásával első alkalommal rendezi meg a PANNON VINERSITAS Szabadegyetem elnevezésű szőlész-borász rendezvényt. Az esemény kiemelt célja, hogy elősegítse a Kárpát-medence fiatal magyar borászai közötti tapasztalatcserét, a szakmai ismeretek bővítését, az export célú összefogást, valamint közös, piacképes árualapok kialakítását.
Trend a lelke mindennek

Trend a lelke mindennek 

Egy kerékpár és egy tábla jelzi Zánka felől, a 71-es úton, hogy barátom, ha felhajtasz a Tagyon Birtokra, azonnal ingyen fröccsöt vagy bodzaszörpöt kapsz! És ki tudna ellenállni a csábításnak egy jó kis tekerés után! Ami pedig ott vár, az a pazar kilátás, a teljes nyugalom, a színes plédek a fűben és a páratlan helyi borok…
Magyar szőlő terem Afrikában

Magyar szőlő terem Afrikában 

Sok mindent tanulhatnak a magyar borászok a dél-afrikai termelőktől hozzáállásban, technológiában és marketingben is, ám Magyarország különleges adottságai lehetővé teszik, hogy az újvilági boroknál érdekesebb, egyedibb és izgalmasabb borok szülessenek – állapította meg egy hazai borászdelegáció, miután ellátogatott a legjobb dél-afrikai pincészetekbe, sőt, az ottani szüretből is kivette a részét.
Hétszázmillió marketingre, ha külföldön adná el a bort

Hétszázmillió marketingre, ha külföldön adná el a bort 

Közel 2,2 millió euró (mintegy 700 millió forint) támogatást igényelhetnek hegyközségek, szőlészeti, borászati termelők a borászati termékek 2015 és 2017 közötti külföldi promóciójához.
Nemzetközi porondra lépnek a tokaji borok

Nemzetközi porondra lépnek a tokaji borok 

A Tokaj Kereskedőház kezdeményezésére és közreműködésével jövőre a legnevesebb tokaji pincészetek termékei rangos külföldi események egész során mutatkozhatnak be.
Tokajt és Egert mindenki ismeri, de Somlót már csak kevesen

Tokajt és Egert mindenki ismeri, de Somlót már csak kevesen 

A magyar lakosság kétharmada nem ismeri ki magát a borvidékek között, nem tudja milyen eredet-megjelölések állnak uniós oltalom alatt. Drága bort legfeljebb ajándékba veszünk, magunknak legfeljebb ezer forintért vásárolunk.
Hatalmas sikert értek el a magyar borok

Hatalmas sikert értek el a magyar borok 

Minden eddiginél több, 49 érmet, köztük 18 aranyat kaptak idén magyar borászatok az egyik legrangosabb nemzetközi borversenyen, a Borok olimpiájának is nevezett bordeaux-i Challenge du Vin-en.
Nagy lehetőség kis borászatoknak

Nagy lehetőség kis borászatoknak 

Külföldön fogják bemutatni azt a borcsomagot, amelyet Cégér-Ab Ovo néven a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium (KIM), valamint a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM) által kis borászatok számára meghirdetett pályázat nyerteseinek tételeiből állítanak össze.
Magyar borokat kortyolhatnak a világ urai

Magyar borokat kortyolhatnak a világ urai 

Válogatott magyar borokat is kóstolhatnak a szentpétervári G20-as csúcstalálkozó résztvevői, miután az orosz szervezők több ismert magyar italt is beválogattak a kínálatba.

Továbbra sem a minőségi bor éri meg igazán 

Konzervatív, de változik a magyar borízlés: feljövőben vannak a fehérborok, de a fogyasztók továbbra is a vörös édes asztali borokat kedvelik, ezek pedig nem a minőségi kategória képviselői - mondta az Agrár Marketing Centrum (AMC) vezérigazgató-helyettese egy soproni szaktanácskozáson.

880 millió forint bormarketingre 

Összesen 3 millió euró áll rendelkezésre 2013 és 2016 között a magyar borok promóciójára Japán, az Egyesült Államok, Kína, Oroszország és Kanada piacán. Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter erre vonatkozó rendelete a keddi Magyar Közlönyben jelent meg.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.

Költségkímélés

Ellepik a ruhagyűjtő konténerek az országot

Ellepik a ruhagyűjtő konténerek az országot  

Megkezdődött a MOHU Mol Hulladékgazdálkodási Zrt. textilgyűjtőkonténer-telepítési programja.

Pénzszerzés

Az unió lakossági hitelprogramjai majd 200 bankfiókban lesznek elérhetőek

Az unió lakossági hitelprogramjai majd 200 bankfiókban lesznek elérhetőek 

Hőszigetelésre, nyílászáró cserére, valamint a fűtési és használati melegvíz-előállító rendszerek korszerűsítésére lehet támogatást igényelni.

Adózás

Dübörög az adóbevallási szezon, fontos részletet tisztáz a NAV

Dübörög az adóbevallási szezon, fontos részletet tisztáz a NAV 

Március 18-áig kérhették az szja-bevallási tervezetük postázását azok, akiknek nincsen KAÜ-azonosítójuk.

Jogi kisokos

Minden eddiginél hatékonyabbá vált a nehéz helyzetbe került cégek megmentése

Minden eddiginél hatékonyabbá vált a nehéz helyzetbe került cégek megmentése  

Az életképes, de fizetési nehézségekkel küzdő vállalkozások immár közel két éve, 2022 júliusa óta Magyarországon is indíthatnak szerkezetátalakítási eljárást.

Cégblog

Bukott a hévízi pénzváltó

Bukott a hévízi pénzváltó 

Az MNB 28 millió forint piacfelügyeleti bírságot szabott ki a hévízi Ajsa-Kühne Kft.-re.

Klímablog

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben  

Míg 2022-ben nem egészen ezer, addig tavaly már több mint négyezer balkon napelemet telepítettek Bécsben.

Gazdaság

Az unió lakossági hitelprogramjai majd 200 bankfiókban lesznek elérhetőek

Az unió lakossági hitelprogramjai majd 200 bankfiókban lesznek elérhetőek 

Hőszigetelésre, nyílászáró cserére, valamint a fűtési és használati melegvíz-előállító rendszerek korszerűsítésére lehet támogatást igényelni.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo