Betilt cikkek


Botrányt csinált a Nestlé közgyűlésén a Greenpeace a műanyagok miatt

Botrányt csinált a Nestlé közgyűlésén a Greenpeace a műanyagok miatt 

A Coca Cola, a PepsiCo és a Nestlé a leggyakoribb márkák a tengerekben úszó műanyagszemétben. A zöld szervezet azért gyakorol nyomást a svájci élelmiszeripari világcégre, hogy ne használjon többé eldobható műanyag eszközöket és csomagolásokat.
Ezért tiltotta be az EP a műanyag evőeszközöket és szívószálakat

Ezért tiltotta be az EP a műanyag evőeszközöket és szívószálakat 

Az Európai Parlament megszavazta azt a direktívát, mely betiltja az egyszer használatos plasztik evőeszközöket, szívószálakat és kávéspoharakat. A tagországok két éven belül kötelesek érvényesíteni a tilalmat saját jogkörben.
Orángutánokat ölnek meg a csokidért

Orángutánokat ölnek meg a csokidért 

A Greenpeace 2010-ben a KitKatot orangutánujjal helyettesítette egy provokatív reklámjában, tudatosítva a fogyasztókban, hogy nassolásunk állatpusztítással jár. Az élelmiszerekben felhasznált pálmaolaj létrehozásához őserdőket égetnek fel, hogy helyet nyerjenek a hatalmas ültetvényeknek.
Betiltja az EU az eldobható műanyag edényeket és szívószálakat

Betiltja az EU az eldobható műanyag edényeket és szívószálakat 

Az EU vezetői és a tagállamok tárgyalói megállapodtak annak a szabályozásnak a részleteiben, melynek értelmében betiltják az eldobható műanyag szívószálakat, tálcákat, edényeket és egyéb tárgyakat. A módosítás két év múlva lép hatályba.
Megdöbbentő adatok plasztikszemetünkről: mese a 11 000 tamponról

Megdöbbentő adatok plasztikszemetünkről: mese a 11 000 tamponról 

A világ közvéleménye végre felébredt, az emberek tisztában vannak vele, hogy a plasztikszemetünk eltakarításának megoldása és a műanyaghasználat kiiktatása vagy legalábbis csökkentése égető fontosságú probléma. Néhány megdöbbentő adat arról, hogy miért.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Adózás

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég 

Sétarepülést kínáló cég helytelen adózási gyakorlatát tárta fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) – közölte a hivatal.

Cégblog

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán 

Az év végi bér- és adótervezési időszakban a vállalatok egyre nagyobb figyelmet fordítanak a költségek optimalizálására.

Gazdaság

Nem mindegy, hol dolgozik – és mit tartalmaz a munkaszerződés!

Nem mindegy, hol dolgozik – és mit tartalmaz a munkaszerződés! 

Az év végi bér- és adótervezési időszakban a vállalatok egyre nagyobb figyelmet fordítanak a költségek optimalizálására.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo