Arculat cikkek


A jó arculat már fél siker

A jó arculat már fél siker 

Milyen ügyes, kreatív grafikai és nyomdai megoldásokkal dobhatod fel a reklámanyagaidat és a marketinged? A Piac & Profit szakértőjének tippjeivel jobban beleláthatsz vevőid, ügyfeleid, vendégeid gondolataiba és garantáltan több érdeklődőt szerezz cégednek…
Mit csináljunk a cégben a nyári holtszezon alatt?

Mit csináljunk a cégben a nyári holtszezon alatt? 

Itt a nyár, tenger, Balaton. Pár nap szabadságot ilyenkor még a sztahanovisták is kivesznek. A turizmus csúcsra pörög, jól megy a fagyiárusoknak, a jégkrémgyártóknak, és sörből is ilyenkor fogy a legtöbb. Azonban más szektorok szereplői ilyenkor általában kényszerpihenőre mennek, lelassul az üzlet és a cégen belüli élet is. De azért nem érdemes mindennel leállni, sőt egyes területeket ilyenkor lehet a legjobban felpörgetni.
Többet mond el rólunk, mint a telefonszámunk

Többet mond el rólunk, mint a telefonszámunk 

A névjegykártya nem csak az elérhetőségeink összegzése egy darab papíron, hanem az első tőlünk származó tárgy, amivel leendő partnereink, ügyfeleink találkoznak. Ennél fogva komolyan befolyásolja az első benyomást. Egy névjegykártyának nem azt kell elmondania, hogy milyen számon érhetnek el, hanem azt, hogy jók vagyunk, és magas minőséget képviselünk.
Új márkaépítő lehetőség Facebookon

Új márkaépítő lehetőség Facebookon 

Új eszközzel készíthetünk magunknak egyedi tartalmat Facebookon egyéni keretek formájában. Ha ügyesen csináljuk, és a hely arculatát adja vissza, megosztásokat generálhatunk vele, ami segíti a márkaépítést.
Emoji kommunikáció: nincs szükség szavakra

Emoji kommunikáció: nincs szükség szavakra 

Képközpontú kultúrában élünk. A logók mellett már a klikkelhető ikonok is nagy szerepet játszanak abban a vizuális adatözönben, ami ránk zúdul. Az emojikat, vagyis hangulatjeleket nem csak a felhasználók, a cégek is imádják.
Divatos vagy praktikus a hatékony céglogó?

Divatos vagy praktikus a hatékony céglogó? 

Néhány pillanat alatt eldől, hogy milyen első benyomást teszünk – épp így van ez akkor is, ha a reménybeli vásárlónk először találkozik a cégünkkel. Ezért kiemelten fontos a logó megtervezése!
Kalandok és tanulságok kezdő vállalkozóknak

Kalandok és tanulságok kezdő vállalkozóknak 

Egy induló vállalkozás esetében kétségtelenül fontos probléma a logó és az arculat kialakítása. Mindenkinek vannak elképzelései, mindenki a legjobbat akarja - csak sajnos sokszor nem ugyanazt. Dönteni nehéz, a munkát végző szakemberrel kommunikálni még inkább. Gyakorlati tapasztalatok és tanulságok a logó tervezés kapcsán egy valós példán keresztül.
A fogyasztókhoz vezető út első lépése: a logó

A fogyasztókhoz vezető út első lépése: a logó 

Minden cég életében elérkezik egyszer az arculatváltás. Még a jól bejáratott, sikeres vállalkozások is változásokon mennek keresztül, bizonyos időközönként. Mivel tehetjük könnyebbé az arculatváltást és miért olyan fontos a logó egy cég életében?
Hogyan válasszunk logót?

Hogyan válasszunk logót? 

Némely cégnek még a nevét sem kell ráírnia, mégis mindenki tudja, hogy a logó mire utal. És nem feltétlenül a méregdrágán csináltatott lesz a legsikeresebb, ahogy számos példa mutatja!
Macskatetem ajándékba?

Macskatetem ajándékba?  

A vállalati ajándékok esetében már korántsem csak a szándék a fontos, hanem a megfelelő tárgy kiválasztása is. A Regus felmérése szerint a legbizarrabb ajándékok között mumifikált fej és macskatetem is volt.

Mi a különbség az imázs és az arculat között? 

Az arculat és az imázs igen gyakori kifejezések a médiában. Azonban egyre gyakoribb tapasztalat, hogy a cégvezetők keverik ezeket a fogalmakat, és valójában nincsenek tisztában a szavak igazi jelentésével. Szakértőnk azonban segít feltárni a lényeget.

A design nem luxus, hanem versenyelőny 

A hazai kis- és középvállalkozások döntő többsége még nem tekinti a design-t cégük életét meghatározó tényezőnek - derült ki a Magyar Formatervezési Tanács megbízásából végzett friss felmérésből. Pedig nagyobb eséllyel lesz sikeres egy portéka a fogyasztók körében, ha design-többlettel bír.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók?

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók? 

Noha a számuk az előző évihez képest csökkent, 2023-ban némileg erősödött a külföldi vásárlók súlya a hazai lakáspiacon.
Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen

Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen 

Miközben a kamatok világszerte egyre alacsonyabbak, és a forint is veszít értékéből, idén is rekordokat döntögettek a tőzsdeindexek és a nemesfémek.
Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó

Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó 

Az öngondoskodás egy újabb szintje.

Adózás

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának 

A kormány újraélesztené az Egyesült Államok által korábban felmondott kettős adóztatás tilalmáról szóló egyezményt.

Klímablog

Felpörgés előtt az elektromos autók piaca

Felpörgés előtt az elektromos autók piaca  

Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat.

Gazdaság

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók?

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók? 

Noha a számuk az előző évihez képest csökkent, 2023-ban némileg erősödött a külföldi vásárlók súlya a hazai lakáspiacon.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo