Új márkaépítő lehetőség Facebookon

Új eszközzel készíthetünk magunknak egyedi tartalmat Facebookon egyéni keretek formájában. Ha ügyesen csináljuk, és a hely arculatát adja vissza, megosztásokat generálhatunk vele, ami segíti a márkaépítést.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A dolog lényege, hogy létrehozunk egy képkeretet, azt feltöltjük a Facebookra, és onnan ki lehet választani, amikor egy fotót készít valaki, és ráteheti a fényképére – írja a kozossegikalandozasok.hu.

Ez főleg céges felhasználásnál érdekes, hiszen ha van egy rendezvényünk, éttermünk, és rá tudjuk venni a vásárlókat, vendégeket, hogy használják a mi keretünket, akkor azzal erősíthetjük a kommunikációt.

Kép: Pixabay

Amennyiben célcsoportunknak is tetszik a képkeretünk, akkor ez egy igazán exkluzív tartalom lehet. Elsőre azt gondolni, hogy csak az olyan nagy brandeknél működhet, mint a Coca-Cola vagy a Túró Rudi. Azonban kisebb koncertek, éttermek, boltok, szórakozóhelyek számára is érdekes lehet, vagy olyan kiállításoknak, vagy akár virtuális közösségeknek is, amelyek így akarják kifejezni az összetartozás érzését – véli Lévai Richard Facebook szakértő.

Ezenkívül civil ügyek támogatására is jól használható az eszköz, mindössze a célcsoportot kell megtanítani, rászoktatni a használatára. Ezt akár már most is el lehet kezdeni.

Öt lépésből megvan az egész:

1. elkészítjük a grafikai elemeket, 2. ezeket feltöltjük a szerkesztőbe, és meghatározzuk, melyik hol jelenjen meg 3. megadjuk, melyik Facebook-oldalhoz kapcsolódik, megadhatunk időbeli korlátokat, földrajzi korlátokat is 4. megadunk kulcsszavakat, amelyek segítenek a keresésben 5. elküldjük engedélyezésre.

Így tervezzünk reális büdzsét egy online kampányhoz
Hogy mennyit kell költeni az online marketingre, arra nehéz általános választ adni. Minden vállalkozás más és más, így például az online marketingköltségekben is komoly különbségek lehetnek. Adunk néhány mankót, amivel nagyjából belőhetjük, hogy mennyire lesz szükség, és megúszhatjuk, hogy elszaladjon velünk a ló.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo