Új márkaépítő lehetőség Facebookon

Új eszközzel készíthetünk magunknak egyedi tartalmat Facebookon egyéni keretek formájában. Ha ügyesen csináljuk, és a hely arculatát adja vissza, megosztásokat generálhatunk vele, ami segíti a márkaépítést.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A dolog lényege, hogy létrehozunk egy képkeretet, azt feltöltjük a Facebookra, és onnan ki lehet választani, amikor egy fotót készít valaki, és ráteheti a fényképére – írja a kozossegikalandozasok.hu.

Ez főleg céges felhasználásnál érdekes, hiszen ha van egy rendezvényünk, éttermünk, és rá tudjuk venni a vásárlókat, vendégeket, hogy használják a mi keretünket, akkor azzal erősíthetjük a kommunikációt.

Kép: Pixabay

Amennyiben célcsoportunknak is tetszik a képkeretünk, akkor ez egy igazán exkluzív tartalom lehet. Elsőre azt gondolni, hogy csak az olyan nagy brandeknél működhet, mint a Coca-Cola vagy a Túró Rudi. Azonban kisebb koncertek, éttermek, boltok, szórakozóhelyek számára is érdekes lehet, vagy olyan kiállításoknak, vagy akár virtuális közösségeknek is, amelyek így akarják kifejezni az összetartozás érzését – véli Lévai Richard Facebook szakértő.

Ezenkívül civil ügyek támogatására is jól használható az eszköz, mindössze a célcsoportot kell megtanítani, rászoktatni a használatára. Ezt akár már most is el lehet kezdeni.

Öt lépésből megvan az egész:

1. elkészítjük a grafikai elemeket, 2. ezeket feltöltjük a szerkesztőbe, és meghatározzuk, melyik hol jelenjen meg 3. megadjuk, melyik Facebook-oldalhoz kapcsolódik, megadhatunk időbeli korlátokat, földrajzi korlátokat is 4. megadunk kulcsszavakat, amelyek segítenek a keresésben 5. elküldjük engedélyezésre.

Így tervezzünk reális büdzsét egy online kampányhoz
Hogy mennyit kell költeni az online marketingre, arra nehéz általános választ adni. Minden vállalkozás más és más, így például az online marketingköltségekben is komoly különbségek lehetnek. Adunk néhány mankót, amivel nagyjából belőhetjük, hogy mennyire lesz szükség, és megúszhatjuk, hogy elszaladjon velünk a ló.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo