Új márkaépítő lehetőség Facebookon

Új eszközzel készíthetünk magunknak egyedi tartalmat Facebookon egyéni keretek formájában. Ha ügyesen csináljuk, és a hely arculatát adja vissza, megosztásokat generálhatunk vele, ami segíti a márkaépítést.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A dolog lényege, hogy létrehozunk egy képkeretet, azt feltöltjük a Facebookra, és onnan ki lehet választani, amikor egy fotót készít valaki, és ráteheti a fényképére – írja a kozossegikalandozasok.hu.

Ez főleg céges felhasználásnál érdekes, hiszen ha van egy rendezvényünk, éttermünk, és rá tudjuk venni a vásárlókat, vendégeket, hogy használják a mi keretünket, akkor azzal erősíthetjük a kommunikációt.

Kép: Pixabay

Amennyiben célcsoportunknak is tetszik a képkeretünk, akkor ez egy igazán exkluzív tartalom lehet. Elsőre azt gondolni, hogy csak az olyan nagy brandeknél működhet, mint a Coca-Cola vagy a Túró Rudi. Azonban kisebb koncertek, éttermek, boltok, szórakozóhelyek számára is érdekes lehet, vagy olyan kiállításoknak, vagy akár virtuális közösségeknek is, amelyek így akarják kifejezni az összetartozás érzését – véli Lévai Richard Facebook szakértő.

Ezenkívül civil ügyek támogatására is jól használható az eszköz, mindössze a célcsoportot kell megtanítani, rászoktatni a használatára. Ezt akár már most is el lehet kezdeni.

Öt lépésből megvan az egész:

1. elkészítjük a grafikai elemeket, 2. ezeket feltöltjük a szerkesztőbe, és meghatározzuk, melyik hol jelenjen meg 3. megadjuk, melyik Facebook-oldalhoz kapcsolódik, megadhatunk időbeli korlátokat, földrajzi korlátokat is 4. megadunk kulcsszavakat, amelyek segítenek a keresésben 5. elküldjük engedélyezésre.

Így tervezzünk reális büdzsét egy online kampányhoz
Hogy mennyit kell költeni az online marketingre, arra nehéz általános választ adni. Minden vállalkozás más és más, így például az online marketingköltségekben is komoly különbségek lehetnek. Adunk néhány mankót, amivel nagyjából belőhetjük, hogy mennyire lesz szükség, és megúszhatjuk, hogy elszaladjon velünk a ló.

Véleményvezér

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t 

Nem biztos, hogy annyira jó gondolat volt a keleti nyitás. Az USA és Európa vezeti a világgazdaságot.
Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten 

Tettlegesséig fajult a választási kampány a fővárosban.
Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo