Munkanélküliség az első számú mumus

Áprilisban tovább nőtt a lakosság pesszimizmusa a GKI Fogyasztói Bizalmi Index felmérése alapján. A GKI Gazdaságkutató Zrt. által - az EU támogatásával -  végzett felmérés szerint a 2008 telén bekövetkezett zuhanást követően idén is hónapról hónapra esik az emberek gazdasági várakozásait tükröző index értéke. Ez megfelel az EU-ban tapasztalható tendenciáknak.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Márciushoz képest a legnagyobb romlás a munkanélküliség következő 12 havi alakulására vonatkozó lakossági várakozásokban figyelhető meg. De erősödtek az inflációs várakozások és romlott a magyar gazdaság jövőbeli alakulásának megítélése is.

Kedvezőtlenebb lett a lakosság saját pénzügyi helyzetének megítélése is. A lakosok 65%-a számolt be arról, hogy éppen csak kijön a jövedelméből, 15% eladósodik, s 11%-nak a megtakarításaihoz kell nyúlnia. Mindössze 9% jelezte, hogy félre tud tenni. Romlott a pénzügyi helyzet jövőbeli alakulásával kapcsolatos várakozás is. A válaszolók 91%-a számít arra, hogy az elkövetkezendő egy évben valószínűleg nem lesz képes megtakarítani. Romlott a nagy értékű tartós fogyasztási cikkek vásárlási feltételeinek jelenlegi és egy éven belül várható megítélése is.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo