Az esemény az „arts and business" és a művészeti kommunikáció két olyan területére fókuszál, amely az utóbbi években jelentős hatást gyakorolt mindennapi életünkre, és ma is formálja szokásainkat, gondolkodásunkat: (1) a környezetvédelemre, és a fenntartható fejlődésre, valamint (2) a digitális világ és az online média nyújtotta lehetőségekre a kultúrában.
Az esemény külföldi előadói a zenei fesztiválszervezés környezetvédelmi vonatozásairól (Ben Challis, a Glastonbury fesztivál tanácsadója), a kortárs művészeti múzeumok online megjelenéséről és a digitális technika nyújtotta új lehetőségekről (Marc Sands, a Tate Media and Audiences igazgatója), valamint az egyetemes kulturális és szellemi örökség digitalizációjának üzleti és vállalatfilozófiai kérdéseiről (Agata Waclawik-Wejman, a Google kulturális tanácsadója) beszélnek majd. A nemzetközi példákat magyar előadók a hazai szemszögből segítenek árnyalni.
A rendezvényen Baán László, a Szépművészeti Múzeum főigazgatója mond bevezetőt, és bemutatja az „Új utak a művészeti menedzsmentben" c. új tankönyvet.
További információ: www.artsandbusiness.hu