Közép-Kelet-Európa a legaktívabb szexuálisan

Hétfőtől a Durex honlapjáról letölthető lesz az a kérdőív, amely a szexuális szokásainkat firtatja. A tavalyi kutatásban világszerte több mint 150 ezer ember vett részt. Az önbevallás alapján 2003-ban évente 127 alkalommal szeretkeztek az emberek. A legaktívabbnak a kelet-európai polgárok bizonyultak.

A hétfőn induló világfelmérés kérdőíve 10 hétig lesz elérhető a Durex honlapján. A vizsgálat nem titkolt marketingcélja az, hogy felhívja az érdeklődők figyelmét az egészség megóvásának szükségességére, valamint a nemi úton terjedő fertőző betegségek elleni védekezés fontosságára. A cél nemes voltát jelzi, hogy a HIV-fertőzöttek száma 2003-ban már elérte a 42 milliót.

Az idei felmérésbe egyébként 36 országot, köztük Magyarországot vonják be a cég szakemberei. Az előzetes eredmények várhatóan októberben látnak majd napvilágot. 2003-ban több mint 150 ezer ember töltötte le a kérdőívet, és válaszolt a kérdésekre. Ez alapján elmondható, hogy tavaly átlagosan évi 127 alkalommal szeretkeztek a válaszadók.

A kelet-európai országok polgárai a legaktívabbak e téren. A magyar, bolgár, valamint orosz válaszadók ugyanis 150 alkalomnál is többször voltak együtt kedvesükkel. A tavalyi felmérés alapján az is elmondható, hogy mi magyarok felvilágosultabbak és szexuális múltunkkal, valamint preferenciáinkkal kapcsolatosan őszintébbek vagyunk, mint a többi ország lakói. Idén a vizsgálat arra is kíváncsi, hogy ki a legkívánatosabb szexszimbóluma a férfiak, illetve nők számára. Tavaly e versenyben Jennifer Lopez, illetve David Beckham végzett az élen.

Maga a felmérés nem csak önmagában fontos. 2003-ban a cég világszerte 35,3 millió dollárral járult hozzá az egészségügyi szervezetk, alapítványok és iskolák felvilágosítási programjaihoz. Az előzetes várakozások szerint ugyanekkora összeggel támogatja majd a Durex ezeket a célokat.

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo