Fiatalok, ne igyatok annyit!

Jövőre az állam több mint 1.2 milliárd forintot költ majd borkampányokra, ám ez az összeg sem veheti fel a versenyt a sör- és szeszipari cégek hirdetéseivel.

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A bor terjedését a hazai kultúrában elterjedt szokások is gátolják, hiszen a hazai fiatalok nem borra vannak szocializálva, nincsenek bor tradícióik, bort esetenként csak a reklámok alapján választanak - olvasható a legnagyobb magyar borászat, a Varga Pincészet szerkesztőségünkhöz eljutatott gyorselemzésében.

A borok reklámozását különben maguk a borászok támogatják a leginkább, hiszen ezekben a hónapokban kell befizetni a közös kasszába a literenkénti nyolc forintot a borászoknak, amelyből majd a Magyar Bormarketing Kht. és az agrártárca által létrejövő Bormarketing Bizottság kampányol majd a magyar borok érdekében. A befizetendő közel kétmilliárd forint negyven százaléka a minőség-ellenőrzés feladatkörét ellátó Mezőgazdasági Szakigazgatási Hivatalhoz (korábban Országos Borminősítő Intézet) kerül, a fennmaradó hatvan százalék felhasználása pedig a kommunikációs kampányokat szolgálja.

A pincészet szerint a jövőre induló bormarketing kampányoknak elsősorban a hazai piacra kellene koncentrálódnia, így több helyi kampányra is szükség volna, hiszen gyakorta a régió lakosai sem ismerik jól azokat a pincészeteket, amelyek helyben vannak. Mivel ez a probléma a fiatalok körében a legsúlyosabb, ezért a Varga Pincészet a 18-25 éves korosztályt célozná meg, hogy "kineveljék", azt a réteget, amelynek tagjai tudatosabban és igényesebben választanak majd az alkoholos italok közül. (Van akinek tiszta víz sem jut)

Ezt úgy látszik nem lehet elég korán elkezdeni, mivel a Varga Pincészethez gyakran érkeznek  óvodásokból álló csoportok, akik természetesen csak mustot kóstolnak, de már ismerkednek egy borászat és a szőlészet, annak kultúrájával, hangulatával is.

Véleményvezér

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten 

Kitoloncolják őket, ha mégis jönnének.
Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre

Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre 

Szijjártó Péter szerint szabad a szerelem Magyarországon.
Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda 

Pokorni Zoltán annak idején kéz levágást ígért azoknak, akik lopnak.
Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással

Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással 

Orosz-magyar közös titkosszolgálati akció?
A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo