Fiatalok, ne igyatok annyit!

Jövőre az állam több mint 1.2 milliárd forintot költ majd borkampányokra, ám ez az összeg sem veheti fel a versenyt a sör- és szeszipari cégek hirdetéseivel.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A bor terjedését a hazai kultúrában elterjedt szokások is gátolják, hiszen a hazai fiatalok nem borra vannak szocializálva, nincsenek bor tradícióik, bort esetenként csak a reklámok alapján választanak - olvasható a legnagyobb magyar borászat, a Varga Pincészet szerkesztőségünkhöz eljutatott gyorselemzésében.

A borok reklámozását különben maguk a borászok támogatják a leginkább, hiszen ezekben a hónapokban kell befizetni a közös kasszába a literenkénti nyolc forintot a borászoknak, amelyből majd a Magyar Bormarketing Kht. és az agrártárca által létrejövő Bormarketing Bizottság kampányol majd a magyar borok érdekében. A befizetendő közel kétmilliárd forint negyven százaléka a minőség-ellenőrzés feladatkörét ellátó Mezőgazdasági Szakigazgatási Hivatalhoz (korábban Országos Borminősítő Intézet) kerül, a fennmaradó hatvan százalék felhasználása pedig a kommunikációs kampányokat szolgálja.

A pincészet szerint a jövőre induló bormarketing kampányoknak elsősorban a hazai piacra kellene koncentrálódnia, így több helyi kampányra is szükség volna, hiszen gyakorta a régió lakosai sem ismerik jól azokat a pincészeteket, amelyek helyben vannak. Mivel ez a probléma a fiatalok körében a legsúlyosabb, ezért a Varga Pincészet a 18-25 éves korosztályt célozná meg, hogy "kineveljék", azt a réteget, amelynek tagjai tudatosabban és igényesebben választanak majd az alkoholos italok közül. (Van akinek tiszta víz sem jut)

Ezt úgy látszik nem lehet elég korán elkezdeni, mivel a Varga Pincészethez gyakran érkeznek  óvodásokból álló csoportok, akik természetesen csak mustot kóstolnak, de már ismerkednek egy borászat és a szőlészet, annak kultúrájával, hangulatával is.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo