Fiatalok, ne igyatok annyit!

Jövőre az állam több mint 1.2 milliárd forintot költ majd borkampányokra, ám ez az összeg sem veheti fel a versenyt a sör- és szeszipari cégek hirdetéseivel.

A bor terjedését a hazai kultúrában elterjedt szokások is gátolják, hiszen a hazai fiatalok nem borra vannak szocializálva, nincsenek bor tradícióik, bort esetenként csak a reklámok alapján választanak - olvasható a legnagyobb magyar borászat, a Varga Pincészet szerkesztőségünkhöz eljutatott gyorselemzésében.

A borok reklámozását különben maguk a borászok támogatják a leginkább, hiszen ezekben a hónapokban kell befizetni a közös kasszába a literenkénti nyolc forintot a borászoknak, amelyből majd a Magyar Bormarketing Kht. és az agrártárca által létrejövő Bormarketing Bizottság kampányol majd a magyar borok érdekében. A befizetendő közel kétmilliárd forint negyven százaléka a minőség-ellenőrzés feladatkörét ellátó Mezőgazdasági Szakigazgatási Hivatalhoz (korábban Országos Borminősítő Intézet) kerül, a fennmaradó hatvan százalék felhasználása pedig a kommunikációs kampányokat szolgálja.

A pincészet szerint a jövőre induló bormarketing kampányoknak elsősorban a hazai piacra kellene koncentrálódnia, így több helyi kampányra is szükség volna, hiszen gyakorta a régió lakosai sem ismerik jól azokat a pincészeteket, amelyek helyben vannak. Mivel ez a probléma a fiatalok körében a legsúlyosabb, ezért a Varga Pincészet a 18-25 éves korosztályt célozná meg, hogy "kineveljék", azt a réteget, amelynek tagjai tudatosabban és igényesebben választanak majd az alkoholos italok közül. (Van akinek tiszta víz sem jut)

Ezt úgy látszik nem lehet elég korán elkezdeni, mivel a Varga Pincészethez gyakran érkeznek  óvodásokból álló csoportok, akik természetesen csak mustot kóstolnak, de már ismerkednek egy borászat és a szőlészet, annak kultúrájával, hangulatával is.

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo