Erre figyeljen, ha menő üzletember akar lenni

Az üzleti életben a férfiak is egyre többet adnak megjelenésükre, mind az öltözködésre, mind arra, hogy sportos alakjuk legyen. Idősebbek is követik a divatot, könnyebbet esznek és golfozás helyett kerékpároznak.

A Neue Zürcher Zeitungnak, az üzleti világ egyik vezető lapjának áttekintése arról számol be, hogy a színvonalas ruházati áruházak külön osztályokat rendeznek be, ahol a menedzserek nem csak méretre igazított öltönyöket rendelhetnek, hanem styling-workshopokon is tájékozódhatnak, mikor, mit és hogyan kívánatos viselniük.

Kép: Pixabay

Általában a fiatalabb nemzedékekhez tartozók követik a szűkre szabott, a test alakját mutató öltöny (slim fit) divatját, de idősebbek is – nemkülönben minden korosztály keresi a divatos mellényeket, színes gombokkal, gomblyukakkal díszített ingekeket, a szivarzsebben viselt színes kendőket.

A szűk öltöny divatja azt is jelenti, hogy a férfiaknak ügyelniük kell alakjukra. Nem a „kigyúrt” alak számít kívánatosnak, hanem a

Mást vásárol az Y-generáció: iparágak dőlhetnek be
Elemzők szerint számos iparág napjai vannak megszámlálva, mert az Y-generációnak teljesen mások az igényei, a kedvenc márkái és a fogyasztói szokásai, mint szüleiknek, a baby boomer generációnak.

láthatón kisportolt test – amihez temészetesen mozogni is kell. Így napjaink menedzserei nem elegáns golfklubokban múlatják az dőt, hanem inkább kerékpárra kapnak – ami egyébként jót tesz a imágónak is.

A jó megjelenés érdekében megváltoztak az üzleti életben mozgó férfiak étkezési szokásai is. Míg korábban vezetők tanácskozásain több fogásos menü, hozzá bor volt a megszokott, most sok vezető ugyanúgy salátát, párolt zöldséget vagy könnyű halat fogyaszt, ásványvízzel, mint a hölgyek, és szeszt legfeljebb este iszik.

A svájci tanulságok szerint az üzletemberek megjelenésére jelentős hatással vannak a médiában állandóan látható futball-sztárok: magas, jó alakú férfiak, akik ráadásul, tanácsadóik jóvoltából, divatosan, egyúttal ötletesen, fiatalosan öltözködnek. Arról nem is beszélve, hogy általában igen vonzó ifjú hölgyek társaságában mutatkoznak...

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo