A Fidesz saját hasznos idiótái fogságában

A legfrissebb közvéleménykutatások szerint tovább növelte előnyét a Tisza a Fideszhez képest, miközben soha nem látott nagyságú összegeket költ a kormányzópárt propagandára. Mi történhetett, miért akadozik a korábban olajozottan működő fideszes gépezet?

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Szeptember végén a Tisza párt 5 százalékponttal vezet a Fidesz-KDNP előtt a teljes népességben, 30-25 az állás. A pártválasztók körében 6, a biztos szavazó pártválasztók körében 8 százalékponttal vezet Magyar Péter pártja, miután hibahatáron belül erősödni tudott – derül ki a Republikon Intézet legújabb, szeptemberi pártpreferencia kutatásából.

Eközben augusztus 23 és szeptember 21 között csak a Facebookon majd 2500 eurót, vagyis 1 millió forintot költött a Fidesz propagandára, ami hatszor magasabb összeg, mint amennyit az összes cseh párt költött együttvéve ugyanitt az országos választási kampányuk közepette.

A kormányzópárt az elmúlt 15 évben egy hatalmas kommunikációs pitbull (fideszes belső szóhasználat) sereget épített fel. A jobbára fiatalabbakból álló csapatnak jó fizetésért egyetlen feladata van, hogy modern hangerősítőként a saját szavaikkal, fogalmazásaikkal támogassanak mindent, ami kormánypárti és szidalmazzák mindazt, ami az ellenzék részéről érkezik. Ugyanúgy működnek, mint a Facebookon az impulzív vásárlások ösztönzői, azonnali megoldást kínálnak, minden igényre. A különbség csak annyi, hogy ők nem kereskedelmi, hanem ideológiai terméket árusítanak ingyen, kéretlenül, vélhetőleg az adófizetők pénzéből. Sok ész nem kell hozzá, csak jó beszélőke, egyfajta tenyérbemászó szemtelenség. A válogatás kontraszelektív, lehetsz hülye is, de az elkötelezettségben nem lehet hiba. Ez a társaság a hívek egybetartására, érzelmi izzítására, karbantartására megfelelő volt, de most a választások közeledtével kellene egy olyan csapat is, amelyik képes megszólítani az ingadozókat. Kellenének értelmes, szerethető, népszerű arcok, amilyen egykor például Pokorni Zoltán volt. És nincs, így Orbán Viktor magányosan, visszhangtalanul kénytelen mondani azt a sok jót, amit a kormány tett. Legutóbb, amikor Nagy Elekkel, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) elnökével közösen adott interjút az Economx nevű lap Money Talks podcastjének (21.20) hosszasan sorolta a kormányzat nagyszerű intézkedéseit.

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo