A hoteleknek is megéri a kuponozás

Kedvezmény, félpanziós ellátás és legalább 3 csillagos szolgáltatás valamelyik nagy fürdőváros wellness-szállodájában – ezt keressük leginkább a kuponos szállásközvetítő oldalakon. A kuponos ajánlatokból a hoteltulajdonosok is profitálhatnak.

A hotelek is jól járhatnak - Kép: Pixabay

A kedvezményes szállásajánlatokat leginkább a középkorú vagy idősebb, Budapesten élő nők keresik – derül ki a Szallasguru.hu statisztikáiból. Annak ellenére, hogy minden második foglalásnál SZÉP-kártyával fizetnek, a legfontosabb szempont a választásnál az ár: a portálon kínált csomagokat átlagosan 49 százalék kedvezménnyel, 24 800 forintért vásárolják az elmúlt 15 hónap foglalási adatai alapján.

Ezért az árért 2 fő jellemzően 2 éjszakát tölthet el félpanziós ellátással és wellnesshasználattal egy nagyobb fürdőváros (például Hajdúszoboszló, Gyula vagy Zalakaros) 3 csillagos szállodájában. „Ezeket az ajánlatokat népszerűségben a 4 csillagos hotelek csomagjai követik, de itt már jellemzően valamilyen extra szolgáltatást, masszázst vagy all inclusive italfogyasztást is fel kell kínálni a kedvezményes lehetőségek iránt érdeklődők meggyőzéséhez” – mondta Papp István termékmenedzser.

Hogy miért jó kuponozni? Itt elolvashatja!

Mindenki jól járhat a bónuszokkal

A szakember szerint a diszkontáras ajánlatok nemcsak az utazni vágyóknak hasznosak, hanem a szállásadók is profitálhatnak belőle, ha megfelelően használják ezt az értékesítési eszközt. „Nyilvánvalóan nem lehet csak kuponos foglalásokból fenntartani egy szállodát, de például a szezonális hatások kiegyenlítésére, a kevésbé telített hétköznapok kiaknázására vagy a más marketing eszközzel nem népszerűsített, kihasználatlan szolgáltatások eladására kiváló lehetőséget jelentenek a diszkontáras ajánlatok” – mondta Papp István.

Menő üzlet a kuponozás!

A Szallasguru termékmenedzsere hozzátette, hogy ma már a jutalék mértéke megegyezik a klasszikus szállásközvetítő oldalakon megszokott díjakkal, az összeget viszont csak 1-1,5 hónappal a fizetés után kell továbbutalni a közvetítőnek, így javul a szállásadók cash flowja.

A magyaroknak idén is a Balaton lesz a Riviéra
A tipikus hazai szállásfoglalást egy harmincas, vagy középkorú városi hölgy kezdeményezi, aki a balatoni régióba szóló családos utazást, vagy wellness hétvégét keres a párjával, jó minőségű szállodában, félpanziós ellátással.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo