A rendszert kísérleti jelleggel vezetik majd be, egy éves időtartamra, és legfeljebb 10 eurónyi költséget jelent majd a városközpontba is autóval bejutni kívánók számára. Mintegy 90 ezer autó forgolódik a milánói belvárosban naponta, ebből 40 ezer a helyi lakosé. Számítások szerint úgy 40 millió eurónyi pénz folyhat majd be a város kasszájába a jegy alkalmazásának idején.
Egyelőre az úgynevezett védelmi övezet kijelölésére kerül sor, majd pontosítják az intézkedéssel elérendő célt, a légszennyezettség adott mértékű csökkentését(legalább 20 százalékot szeretne elérni a városvezetés), illetve a speciális esetekben, speciális járművekre fizetendő pénzt, a bérleti rendszert, stb.. Olasz közlések szerint 2 eurónál olcsóbban nem lehet majd bemenni Milánó központjába reggel 7 és este 7 óra között.Szmogjegyet kell venni a belvárosban
A milánói városvezetés a hét végén megszavazta az úgynevezett antiszmog jegy bevezetését az olasz nagyvárosban az év során. Ezt a járművükkel a város történelmi központjába behajtóknak kell majd fizetniük, a munkanapokon, és különböző értékben járműfajtánként.
Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?
Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia
2025. november 4., Budapest
Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét
A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott
Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.

Dagad a magyar kémbotrány, Magyar Péter szerint valóban érkeztek magyar kémek Brüsszelbe
Nemzetközi botrány felé közeledünk?