Mint minden hónapban, most is megkapja az ügyfél bankjától az esedékes bankszámla-kivonatot. A postaládából kiemelve veszi észre a postás keze nyomát a borítékon, amelyen bekarikázta a címzést: II. emelet, 1/a. Nem véletlenül, hiszen nincs is ilyen ajtó az emeleten...
Az ügyfél szolgáltatóbarát üzemmódba kapcsol és bemegy bankfiókjába, hogy kijavítassa a hibát. Az bankos kisasszony azt mondja, nem ő tehet róla és írjon egy levelet, amelyben kéri, hogy javítsák ki a címet. Mielőtt az ügyfél felháborodna, hogy mások hibáit még kérvényekkel neki kéne helyrehoznia, megjelenik egy tapasztaltabb kolléga, és felhívja a figyelmét, hogy a lakcímkártyán megjelenő "II. emelet 1.a" kiírásban az "a" az ajtót jelenti, amit a bank adatbázis rendszere kizárólag "/a"-ként tud megjeleníteni.
Így aztán mindenki hibás és senki sem, mi pedig levonhatjuk a következtetést: ahány ház, annyiféle nyomtatvány és rubrika. Ki is igazodjon ki rajtuk?