Ráharaptak a kínaiak az Electroluxra

A svéd Electrolux Group háztartásigép-gyártó vállalat bővíti üzemberuházásait Kínában az egyre növekvő középosztály igényeinek kielégítése érdekében - mondta Ramon Sariego-Villar, az Electrolux China ügyvezető igazgatója a kínai Xinhua hírügynökségnek adott interjúban.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

"Kína nemcsak a világ második legnagyobb gazdasága, hanem a középosztálybeli fogyasztói réteg is nagyon gyorsan növekszik, ők pedig jó minőségű termékeket keresnek az életszínvonaluk javítása érdekében" - fogalmazott. "Ez kedvező fejlemény az olyan globális vállalatoknak, mint az Electrolux. Ezért is vagyunk továbbra is nagy bizalommal a kínai piac iránt."

Az Electrolux gyártóüzemek létesítésével folyamatosan bővítette jelenlétét Kínában és egy kutatás-fejlesztési (k+f) központot is létrehozott Sanghajban. A cég jelenleg már mintegy száz stratégiai partnerrel áll kapcsolatban Kínában.

"A hangcsoui (Hangzhou) üzemünk nemcsak Kína, hanem az ázsiai és csendes-óceáni térség számára is gyárt termékeket" - mondta meg Sariego-Villar, hozzátéve, hogy az Electrolux sanghaji k+f központja - a csoport öt globális k+f központjának egyike - a kínai fogyasztók számára fejleszt termékeket.

Az elmúlt három évben Kínának sikerült átlagosan 4,5 százalékos éves növekedést elérnie, ami messze meghaladja a globális átlagot. Az Electrolux is jól teljesített ebben az időszakban.

"Üzleti integrációval az Electrolux China 2020-ban 61 százalékkal, 2021-ben pedig 58 százalékkal növelte a forgalmát" - mondta Sariego-Villar.

Hozzátette:

"a kínai piac stratégiai jelentőséggel bír az Electrolux számára. Tovább bővítjük kínai beruházásainkat, és igyekszünk tovább növelni a márka ismertségét Kínában."

(MTI)

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo