"Kína nemcsak a világ második legnagyobb gazdasága, hanem a középosztálybeli fogyasztói réteg is nagyon gyorsan növekszik, ők pedig jó minőségű termékeket keresnek az életszínvonaluk javítása érdekében" - fogalmazott. "Ez kedvező fejlemény az olyan globális vállalatoknak, mint az Electrolux. Ezért is vagyunk továbbra is nagy bizalommal a kínai piac iránt."
Az Electrolux gyártóüzemek létesítésével folyamatosan bővítette jelenlétét Kínában és egy kutatás-fejlesztési (k+f) központot is létrehozott Sanghajban. A cég jelenleg már mintegy száz stratégiai partnerrel áll kapcsolatban Kínában.
"A hangcsoui (Hangzhou) üzemünk nemcsak Kína, hanem az ázsiai és csendes-óceáni térség számára is gyárt termékeket" - mondta meg Sariego-Villar, hozzátéve, hogy az Electrolux sanghaji k+f központja - a csoport öt globális k+f központjának egyike - a kínai fogyasztók számára fejleszt termékeket.
Az elmúlt három évben Kínának sikerült átlagosan 4,5 százalékos éves növekedést elérnie, ami messze meghaladja a globális átlagot. Az Electrolux is jól teljesített ebben az időszakban.
"Üzleti integrációval az Electrolux China 2020-ban 61 százalékkal, 2021-ben pedig 58 százalékkal növelte a forgalmát" - mondta Sariego-Villar.
Hozzátette:
"a kínai piac stratégiai jelentőséggel bír az Electrolux számára. Tovább bővítjük kínai beruházásainkat, és igyekszünk tovább növelni a márka ismertségét Kínában."
(MTI)