Ráharaptak a kínaiak az Electroluxra

A svéd Electrolux Group háztartásigép-gyártó vállalat bővíti üzemberuházásait Kínában az egyre növekvő középosztály igényeinek kielégítése érdekében - mondta Ramon Sariego-Villar, az Electrolux China ügyvezető igazgatója a kínai Xinhua hírügynökségnek adott interjúban.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

"Kína nemcsak a világ második legnagyobb gazdasága, hanem a középosztálybeli fogyasztói réteg is nagyon gyorsan növekszik, ők pedig jó minőségű termékeket keresnek az életszínvonaluk javítása érdekében" - fogalmazott. "Ez kedvező fejlemény az olyan globális vállalatoknak, mint az Electrolux. Ezért is vagyunk továbbra is nagy bizalommal a kínai piac iránt."

Az Electrolux gyártóüzemek létesítésével folyamatosan bővítette jelenlétét Kínában és egy kutatás-fejlesztési (k+f) központot is létrehozott Sanghajban. A cég jelenleg már mintegy száz stratégiai partnerrel áll kapcsolatban Kínában.

"A hangcsoui (Hangzhou) üzemünk nemcsak Kína, hanem az ázsiai és csendes-óceáni térség számára is gyárt termékeket" - mondta meg Sariego-Villar, hozzátéve, hogy az Electrolux sanghaji k+f központja - a csoport öt globális k+f központjának egyike - a kínai fogyasztók számára fejleszt termékeket.

Az elmúlt három évben Kínának sikerült átlagosan 4,5 százalékos éves növekedést elérnie, ami messze meghaladja a globális átlagot. Az Electrolux is jól teljesített ebben az időszakban.

"Üzleti integrációval az Electrolux China 2020-ban 61 százalékkal, 2021-ben pedig 58 százalékkal növelte a forgalmát" - mondta Sariego-Villar.

Hozzátette:

"a kínai piac stratégiai jelentőséggel bír az Electrolux számára. Tovább bővítjük kínai beruházásainkat, és igyekszünk tovább növelni a márka ismertségét Kínában."

(MTI)

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo