Jó irányt jelez, ha "zöld" egy kkv

Ausztria és Németország után Magyarországon is megkezdi működését a Green Brands független nemzetközi minősítő szervezet. A kitüntető címre többek között fenntarthatóan működő, termelő és szolgáltató, illetve élelmiszeripari vállalatok, kkv-k jelentkezhetnek.

 

A németországi székhelyű Green Brands célja, hogy a valóban fenntarthatóan működő, a környezet és a természet védelmére nagy hangsúlyt helyező márkák és termékek kitüntetésével elismerje azok fenntarthatósági teljesítményét, és növelje ismertségüket és elismertségüket a fogyasztók és az üzleti partnerek körében.

green-brands.org

A szervezet nemcsak a nagyvállalatok, hanem a kis- és középvállalkozások minősítését is fontosnak tartja, hiszen a kkv-k alkotják egy gazdaság gerincét. Ezért azt szorgalmazza, hogy minél több kkv vegyen részt a megmérettetésben.
A Green Brands minősítést termelő és szolgáltató vállalatok, élelmiszeripari és egyéb termékek, szervezetek és személyiségek kaphatják meg.
Újra pályázhatnak felsővezetők a Fenntartható jövőért díjra
Októberben ismét átadásra kerül a BCSDH Fenntartható jövőért díja. Már várják a nevezéseket. Megesik, hogy egy-egy menedzsernek a beosztottjai, kollégái a tudta nélkül jelölik őt a díjra. Ami aztán kellemes meglepetésként kiderül.
Azokat a kisebb és nagyobb, fogyasztói és üzleti „zöld” márkákat ismerik el, amelyek bizonyíthatóan ökológiailag fenntarthatóan működnek, és ezzel hozzájárulnak a természet és a környezet védelméhez. Ezek a cégek működésük során szem előtt tartják a fenntarthatóság követelményét, illetve felismerték az ökologikus és fenntartható vállalatvezetés szükségességét, amit konzekvensen alkalmaznak is.

Az értékelés módszertanát és kritériumrendszerét két bécsi környezetvédelmi tanácsadó cég dolgozta ki, és ők végzik a leendő magyar jelöltek értékelését is. 

Ha Magyarországon minden márka Green Brand lenne, akkor ez egy élhető, egészséges és nagyon tudatos ország lenne – hangsúlyozza Wiszkidenszky András, a szervezet regionális igazgatója.
Az értékelési folyamat rámutat a vállalat és a környezet kapcsolatának kritikus pontjaira, és hozzájárul ahhoz, hogy a cég tudatosan javítsa fenntarthatósági teljesítményét.

A szervezet által adott elismerés érvényessége két év, azt követően a díjazott márkáknak meg kell újítaniuk a minősítést.  A szervezet egyedülálló marketing- és pr-szolgáltatásokkal segíti a kitüntetett márkákat hazai és nemzetközi ismertségük és elfogadottságuk növelésében.

A nevezés és más egyéb információ iránt itt lehet érdeklődni.

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo