Ezek a legvonzóbb munkahelyek Magyarországon

Idén kilencedik alkalommal díjazták Randstad Awarddal hazánk legnépszerűbb munkáltatóit.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A rugalmasság még mindig szempont

Míg 10 európai dolgozóból 4 dolgozhat otthonról (38 százalék), addig itthon ez a munkavállalók kevesebb, mint negyedére (24 százalék) igaz, illetve ez az érték jelentősen csökkent a tavalyi, pandémia alatt mért 40 százalék-nál. A jelenlegi távmunkások túlnyomó többsége (95 százalék) arra számít, hogy a jövőben is így fog dolgozni, bár a járvány csökkenésével valószínűleg kicsit növekszik majd az irodába történő visszatérés igénye a munkáltatók részéről.

Arról is megkérdezték a dolgozókat, hogy a munka és a magánélet egészséges egyensúlyának fenntartása érdekében milyen lépéseket várnak a munkaadótól: a fizetésen felüli megfelelő kompenzáció (44 százalék), a rugalmas munkarend (40 százalék) és a juttatások (37 százalék) a leginkább kívánt támogatási formák a magyar munkavállalók körében. A rugalmas munkaszervezés fontosabb a nők (45 százalék) és a fiatalabb korosztály, a 18-24 évesek (45 százalék), mint az 55 év felettiek (33 százalék) számára.  A karrierfejlesztés mellett a fiatalabb korosztály a fizetett szabadidő célzottabb eltöltését is keresi, míg az idősebb munkavállalók a fizetésen túli kompenzációt részesítik előnyben.

Azt vizsgálva, hogy maguk a munkavállalók mit tesznek a work-life balance érdekében, már szegényesebb kép tárul elénk: minden harmadik munkavállaló nem tett semmit a munka és a magánélet egyensúlyának javítása érdekében, és ezek közül különösen igaz volt az 55 év felettiek felére. A legnépszerűbb saját lépések a rugalmas munkaidő (20 százalék) vagy a kevesebb túlóra (18 százalék) voltak.

A top 3 legvonzóbb munkáltató Magyarországon 2022-ben a Randstad Employer Brand Research toplistája szerint

  1. LEGO
  2. Samsung
  3. Mercedes-Benz
Különdíjak szektoronként
  • Telekommunikáció: Telenor (azóta: Yettel)
  • Pénzintézet: Magyar Nemzeti Bank
  • Energetika és közműszolgáltatás: Veolia Energia Magyarország
  • Gyógyszer- és vegyipar: Teva
  • HORECA: Kempinski
  • Kiskereskedelem: Ikea
  • FMCG: Coca-Cola
  • Szállítmányozás és logisztika: WizzAir
  • Információ Technológia: Microsoft
  • Szolgáltatások: Szerencsejáték Zrt.
  • Üzleti szolgáltatások: Estée Lauder
  • Ingatlanfejlesztés: DVM group
Legismertebb munkaadó: Tesco

Nívódíj: Magyar Telekom

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo