Az óraátállítás után elhagyná az országot? Új úti célok jelentek meg

Marrákes bazárai, a Guggenheim múzeum, párizsi romantika, a híres rózsaszín város – a Budapest Airport október végén, az óraátállításkor életbe lépő téli menetrendje biztos receptet kínál a fásultság ellen. Válogass a budapesti repülőtérről elérhető kilenc új járat, vagy épp a meglévő úti célok közül, és töltsd meg élettel a közelgő téli napokat.

Azok számára, akik Európán túli úti célok felfedezésére vágynak, a Wizz Air Marrákesi járata az egyik legjobb választás. Az Atlasz-hegység lábánál elterülő marokkói város nemcsak az itthoninál melegebb időjárásával, hanem jellegzetes hangulatú bazárokkal és gyönyörű mecsetekkel várja az utazókat. Érdemes meglátogatni a város egyik leghíresebb nevezetességét, a díszes Bahia palotát és a Jemaa el-Fnaa-t, Marrákes főterét, ahol egyenesen a helyi kultúra központjába csöppenhetünk. 
Új járat indul a Wizz Air által a német Memmingenbe is, amely tökéletes választás a turisták által kevésbé látogatott, mégis színes és hangulatos városok kedvelőinek, a Ryanair pedig Varsóba repíti azokat, akik a városnézést gazdag történelmi sétával gazdagítanák.

A nyári szezonban is üzemelő hosszútávú járatok közül a Shanghai Airlines légitársaság sanghaji járata a téli menetrendben is napi rendszerességgel közlekedik, míg az Air China október végétől heti négyszer repül Pekingbe, 25 ezerrel több széket kínálva 2023 teléhez képest.

„Az idei téli szezonban még a tavalyinál is több ülőhely áll rendelkezésre a gépek fedélzetein, ráadásul utasaink kilenc új járat közül választhatnak, amelyek között a rövid városnézésre és a hosszabb felfedezésre vágyók egyaránt megtalálják a számukra legkedvezőbb célállomást – mondta Francois Berisot, a Budapest Airport vezérigazgatója. Hozzátette: - Budapest népszerűsége folyamatosan, látványosan növekszik, a téli időszakban is sok Magyarországra érkező turistára számítunk. Nekünk, mint a budapesti repülőtér üzemeltetőjének az a feladatunk, hogy megteremtsük ehhez a bővüléshez a feltételeket, hozzájárulva ahhoz, hogy a turizmus nemzetgazdasági jelentősége tovább erősödjön.”
 



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo