Add el magad!

Megjelent a Piac&Profit magazin novemberi száma, benne részletes összeállítással a kkv-k számára elérhető és eredményes marketing és kommunikáció lehetőségekről. A lapban Róna Péter beszél a magyar gazdaság "balesetveszélyes" helyzetéről, bemutatjuk, mit ér a zöld iroda, körüljárjuk a devizahitelezés jelenlegi helyzetét. V. Németh Zsolt vidékfejlesztési államtitkár beszél a fejlesztésekről.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

 


Illusztráció: Fényes Gábor

Címlapon: Add el magad!

Minden korábbinál több információ bombáz mindenkit nap mint nap, s bizony nehéz bármivel is kitűnni közülük. Ilyen „zajban" önámítás lenne azt hinni, hogy a jó minőségű termék eladja saját magát. Ennek ellenére a legtöbb kis- és középvállalat egyáltalán nem költ kommunikációra, még a stabil, nyereségcentrikus kkv-k sem foglalkoznak különösebben önmaguk megmutatásával. Pedig ma a marketingre, kommunikációra fordított pénz nem luxuskiadás, hanem a túlélés egyik lehetséges útja. Tovább az összeállításhoz.

Erények nélküli gazdaság

„Elég áttekinteni az elmúlt három év gazdaságpolitikai következetlenségét itthon és a nagyvilágban, elég követni az euró végeláthatatlan vergődését ahhoz, hogy belássuk: a közgazdaságtan eszköztárához egyszerűen nem fűződik az a bizonyító erő, amivel a kétségtelenül csapodár politika világát egy biztosabb, kiszámíthatóbb ösvényre lehetne terelni" - mondta Róna Péter a pécsi közgazdász-vándorgyűlésen. A neves közgazdász a Piac & Profitnak nyilatkozva azt is kifejtette: a magyar gazdaság nagyon sérülékeny, „balesetveszélyes" helyzetben van. Tovább az interjúhoz.

Amikor a jobb olcsóbb

Bár az irodai munka környezetterhelése kevésbé szembetűnő, mint az ipari és a mezőgazdasági termelésé, tömegesen olyan tényezőt jelent, amelynek hatásaival foglalkozni kell. Annál is inkább, mert az iroda zöldebbé tétele sok esetben nemcsak a környezetnek, de a cég költségvetésének és az ott dolgozó alkalmazottaknak is jó. Tovább a cikkhez.

Senkinek nem jó

A devizahiteleket a piaci árfolyam alatt húsz százalékkal lehet végtörleszteni ez év végéig. A tényleges és a kreált árfolyam közti különbség azonban nem tűnik el, azt valakinek előbb-utóbb ki kell fizetnie. Ma látszólag a bankok lenyelik a költséget, ám valójában sokan mások is viselik a terhet. A végtörlesztés tehát nemcsak pénzügyi, hanem súlyos politikai, társadalmi és erkölcsi kérdés is. Az igazán bajban lévőknek nem nyújt megoldást. Tovább a cikkhez.

Vidéki paradigmaváltás

A pusztán az agrárium dominanciáját hirdető politikával szemben a kormány komplex vidékfejlesztési programot hirdetett. Ebben kulcsfontosságú tényező a mezőgazdaság, ám a vidék nem egyenlő az agráriummal: V. Németh Zsolt államtitkár szerint az előbbi amellett, hogy a mezőgazdasági termékek termelésének tere, egyben biológiai élettér és társadalmi-kulturális tér is. Az agrártárca vidékfejlesztésért felelős államtitkára szerint a három terület harmonikus fejlesztése hozhat eredményt. Tovább az interjúhoz.

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo