Reed Hastings, az óriáscég vezetője beszélt erről az idei vancouveri TED-konferencián, a vezető kutatók és üzletemberek évente megrendezett zártkörű tanácskozásán.
Mint elmondta, azóta híve a nyitott vállalatvezetésnek, az alkalmazottainak nyújtott minél szélesebb körű lehetőségeknek, amióta korábban kudarcot vallott hagyományos módszerekkel vezetett szoftvercégével.
A Netflixnél a munkatársak nemcsak szabadon osztják be munkaidejüket, hanem mindenki tájékoztatást kap mindenről, ami a cégnél történik – még akkor is, ha azokhoz a tervekhez, döntésekhez nincs is köze.
Az idén 20 éves Nexflixnek egyébként éppen meg kell küzdenie új vetélytársával, az Apple-lel, amely egymilliárd dollárból készül maga is fizetős filmportált indítani, míg az Amazon hasonló új projektjére már tavaly 4,5 milliárd dollárt költött.
A Netflix túl akar tenni a konkurencián: 8 milliárdot fordít filmek és tévésorozatok vásárlására, azok felét exkluzívan tervezi kínálni.
(Forrás: Wired)