Spotify cikkek


A Spotify korai befektetője is beszállt egy magyar startupba

A Spotify korai befektetője is beszállt egy magyar startupba 

Sikeresen zárta 10 millió eurós, „Series A” befektetési körét az online csalások megelőzésére specializálódott SEON. A tőkeemelést a világ egyik legmeghatározóbb korai fázisú befektetésekre szakosodott cége, a Creandum vezette. A magyar startup ezzel olyan induló vállalkozásokhoz csatlakozott, mint a Bolt, a Spotify, Vivino. A tranzakcióval a SEON korai befektetője, a többek között a Banzai Cloud idei exitjét is jegyző PortfoLion megtartotta részesedését a cégben.
Újabb bajok vannak az Apple körül

Újabb bajok vannak az Apple körül 

Miután az Apple bevezette alkalmazását, amellyel mobiljain korlátozni lehet a tartalmakat és a használati időt, tudatosan megfojtja a hasonló, bevált külső alkalmazásokat, pedig azok hatékonyabbak.
A Spotify belemarkolt a tortába, az Apple a morzsákat szedegeti

A Spotify belemarkolt a tortába, az Apple a morzsákat szedegeti 

Éleződik a verseny a streaming szolgáltatások piacán: a Spotify most az Európai Uniónál tett panaszt az Apple miatt, mert az 30 százalékot kér, ha az ő készüléke révén köt üzletet a versenytárs.
250 millió embert érnek el a zeneletöltők

250 millió embert érnek el a zeneletöltők 

A nagy zene-streamelők kemény versenyében magasan a Spotify vezet – de az Apple Musicnak is kereken 40 millió előfizetője van.
Már csak Amerikában előzi az Apple a Spotify-t

Már csak Amerikában előzi az Apple a Spotify-t 

Nagy a verseny a két nagy zene-streaming vállalkozás között. A Spotify világméretekben elhúzott az Apple Music előtt, míg az Egyesült Államokban minimálisan az utóbbi vezet.
Online vagy offline hirdessünk?

Online vagy offline hirdessünk? 

Adódik a kérdés, vajon online vagy offline marketing eszközöket használjunk? Vajon milyen jellegű célcsoportok mentén kell ezen döntést meghozni? Vajon mi szolgálja a hatékonyságot? A Marketing Döntések blog erre kérdésekre kereste a választ.
Reflektorfényben a Spotify

Reflektorfényben a Spotify 

Miért teljesítenek felül a szavazati joggal nem rendelkező részvények? Az MSCI kutatása szerint a jó eredmények elsősorban a kibocsátó cégek sajátosságaiból erednek. A befektetőknek dönteniük kell, hogy vajon elkerüljék vagy bevegyék a portfóliójukba ezeket a részvényeket.
A Netflix példája sokunknak bejönne

A Netflix példája sokunknak bejönne 

A Netflix filmportál világméretű sikerének egyik titka a munkatársainak nyújtott sokrétű lehetőségekben rejlik: akkor és annyit mennek szabadságra például, amikor és amennyit akarnak.
Küszködik az Apple az online zenehallgatás piacán

Küszködik az Apple az online zenehallgatás piacán 

A streaming zeneszolgáltatási piacon a Spotify legközelebbi versenytársa, az Apple Music csupán feleakkora méretű - derült ki a svéd vállalat beszámolójából. Az első részvénykibocsátásra készülődvén egyértelművé váltak a számok: a szegmens nagyjából 42 százalékát tudhatja magának a Spotify. Ez 71 millió előfizetőt és 159 millió olyan felhasználót jelent, aki legalább havonta egyszer igénybe veszi a szolgáltatást.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Megnézheti, mennyivel drágábbak az üzemanyagok nálunk, mint a régióban

Megnézheti, mennyivel drágábbak az üzemanyagok nálunk, mint a régióban 

Magyarországon a 95-ös oktánszámú motorbenzin átlagára 640, míg a régiós országokban 620 forint volt.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo