A magyar kiállítók jelentős szakmai érdeklődésről számoltak be, melyet különösen az innovatív, magas hozzáadott értéket képviselő magyar fejlesztések, pl. az Innowear-Tex Kft. nanotechnológiás kikészítésű, antibakteriális védőruházata, a Kötéltechnika Kft. megrendelői igények alapján gyártott munkavédelmi hálói és kötelei, vagy a Villbek Kft. saját fejlesztésű és előállítású villamos biztonságtechnikai eszközei váltottak ki. A DIWICON AURA kiállítói - személybiztonsági kártyájuk bemutatása során - olyan ománi és norvég vállalati vezetőket is megismerhettek, akiket a ki nem állított olaj- és gáz ipari fejlesztéseik iránt is kifejezték érdeklődésüket.
A közös megjelenés jó alkalmat jelentett a hazai vállalatok egymás közötti kapcsolatépítésére és közös fejlesztések indítására is, mint például a CASON eldőlés jelző kártyájának munkaruhába történő integrálása. A megkeresések egyértelműen igazolták továbbá, hogy a nyugat-európai gyártó cégek a távol-keleti bérmunka-bázisaiktól elfordulva Európában, köztük Magyarországon keresnek gyártó partnert. A speciális védőruházatok előállítása és szállítása komoly lehetőséget kínál a versenyképes magyar cégeknek az európai piacok meghódítására, hiszen csupán Németországban az egyéni védőfelszerelések piaci volumene eléri az 1,6 milliárd eurót, és további fellendülés várható.
A kiállítás tematikájának fontosságát az éves szinten világszerte bekövetkezett 270 millió munkahelyi baleset, illetve 2,2 millió, munkavégzéssel összefüggő haláleset is hangsúlyozza (forrás: International Social Security Association/ ISSA).