Webre teszik a kiskereskedőket Bécsben

Külön internetes áruházat hoz létre a bécsi kiskereskedők termékei számára az osztrák főváros. A wien.shöpping.at 2018 elején indul, a résztvevőket ingyenes tanácsadással és ezer euróval támogatják. 

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az online kereskedelemben rejlő potenciált szeretné a bécsi gazdaság számára kiaknázni a Bécsi Gazdasági Ügynökség és a Bécsi Gazdasági Kamara közös projektje, amelynek keretében saját internetes áruházat hoznak létre a fővárosi kiskereskedők termékei számára.

A tervek szerint 2018 elején induló wien.shöpping.at üzemeltetője a Post E-Commerce GmbH lesz, amely az Osztrák Posta 100%-os leányvállalata. A nemzetközi közbeszerzés keretében kiválasztott nyertes már rendelkezik egy kizárólag osztrák termékekre szakosodott online piactérrel, ahol kétszáz osztrák cég több mint egymilló terméke kapható. Ezt az oldalt fogják 2018-ra kiegészíteni egy külön bécsi oldallal.

Kép: shoepping.at

"Elsősorban a kisvállalkozásokat szeretnénk arra ösztönözni, hogy jelen legyenek a bécsi shopping platformon. Ezért a Bécsi Gazdasági Ügynökség az első százötven résztvevőnek ezer eurós támogatást ad." – mondta Renate Brauner gazdaságért felelős városi tanácsnok az új projektről.

Jelentkezni egyébként 2017. november 1-jétől lehet, a támogatást pedig a pályázatok beérkezésének sorrendjében ítélik oda. Az e-kereskedelembe belekóstoló vállalkozókat a Bécsi Gazdasági Kamara összesen 150 óra ingyenes tanácsadással segíti.

A munkavállalók negyede munkahelyén is a webáruházak kínálatát böngészi
A dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu felkérésére a GKI Digital 1500 ember megkérdezésével elkészítette az E-Commerce riport második reprezentatív kutatását. Az eMAG arra kereste a választ, hol, mikor, hogyan vásárolnak az emberek az online áruházakban, mi motiválja őket, valamint milyen előnyöket és hátrányokat tapasztalnak ezek használata során. A kérdések egy része a webáruház-használat általános jellemzőire, mások kifejezetten az eMAG-ra vonatkoztak.

Véleményvezér

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten 

Tettlegesséig fajult a választási kampány a fővárosban.
Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo