SAS marketing

A SAS Marketing Automation olyan marketing automatizálási megoldás, amely megkönnyíti a vállalatoknak ügyfeleik megértését, e tudás megfelelő alkalmazását, valamint az értékesítési és a marketingtevékenységek eredményességének mérését.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A SAS Customer Intelligence integrált termékcsalád része a SAS Marketing Automation, amely a vállalatok számára megkönnyíti ügyfeleik megértését, valamint az értékesítési és a marketingtevékenységek eredményességének mérését. A marketing automatizálást kiegészítő és a marketing folyamatot kibővítő megoldások közé tartozik a SAS Interaction Management és a SAS Marketing Optimization, valamint az iparágspecifikus marketing megoldások sora (banki, biztosítási, távközlési és kiskereskedelmi cégek számára). A SAS közös platformon kínált adatkezelési és üzleti adatelemzési megoldása olyan átfogó és teljes körű megoldás, amely az ügyfelek mélyebb elemzését, pontosabb szegmentálását, profilozását és a célcsoportok kiválasztását teszi lehetővé. Mindez hatékonyabb marketingkampányokat és az ügyféljövedelmezőség növelését tesz lehetővé. A marketing szervezetek optimalizálhatják legértékesebb erőforrásukat – képzett szakembereik munkáját –, és egyértelműen mérhetik marketing-beruházásaik értékét.

A marketing folyamatok kezelése


A vállalatok évek óta próbálnak világszerte olyan marketing automatizálási megoldást találni, amely megfelelő funkciókat nyújt a különböző elvárásokkal rendelkező felhasználóknak. Ezt az igényt kielégítendő, a SAS jelentős erőforrás-ráfordítással összegyűjtötte a követelmények ezreit, valamint dokumentálta a legjobb bevált eljárásokat. A SAS a lehető legrészletesebben megismerte a kampányvezetés üzleti folyamatát: a SAS Marketing Automation 4 ezt a tudást testesíti meg. Az új verzió új felhasználói kezelőfelületet is nyújt a különböző marketing-szerepkörökhöz, hogy jobban kielégíthesse a szervezet összes érintett munkatársának igényeit, az analitikai modellezőktől a kampánymenedzsereken át a marketing terület felső szintű vezetéséig. Ezen felül a nagyvállalati szintű infrastruktúra és a beágyazott analitikai képességek révén a SAS elismerten széles körű és mély analitikai funkcionalitását maguk a vállalatok is felhasználhatják célzott ügyféladat-elemzésekre. Így az analitikai szakértők idejük sokkal nagyobb részét fordíthatják azon viselkedésminták, trendek feltérképezésére és előrejelzésére melyek pontos ismerete fenntartható versenyelőnyt biztosít.

A marketing szakemberek tudásának növelése

Sok vállalatnál súrlódások vannak a marketing osztály és az informatikai osztály között. A marketingesek az informatikusoktól várják azokat az adatokat, melyek alapján feltárhatják az ügyfelek viselkedését és elősegíthetik az ésszerű üzleti döntéseket. Ha ez túl sokáig tart vagy túl nehéz, mind a marketing, mint az informatika területe megsínyli. A SAS Marketing Automation 4 architektúráját úgy alakították ki, hogy az informatikai osztály gyorsabban biztosíthassa a marketingeseknek ezeket a létfontosságú adatokat. A SAS Marketing Automation 4 egy másik alapvető új jellemzőjét a nyílt SAS Intelligence Platformba beépített marketingközpontú adatbázis-funkciók jelentik. Ezek biztosítják az együttműködést a szervezetek meglévő infrastruktúrái, más SAS-megoldások és egyéb működési platformok között. A piacon jelenleg kapható megoldásokkal szemben a SAS nyílt rendszerével a szervezetek precízen behangolhatják az analitikai motort: beépíthetik bevált belső eljárásaikat és az ügyfeleik viselkedéséről szerzett saját ismereteiket, továbbá kiaknázhatják meglévő informatikai beruházásaikat, például adattárházaikat és ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszereiket. Ezenfelül az új adatkezelési képességeknek köszönhetően könnyebben érhetik el és értelmezhetik üzleti szempontból a már meglevő adataikat, így a marketingesek könnyebben, az informatikai osztály terhelése nélkül végezhetik el feladataikat.

Koordináció és a törvényes működés

Az ügyfelek bizalmas adatainak védelme érdekében számos új elvárás született a közelmúltban, többek között a jogi és szabályozási előírások legszigorúbb betartásának kötelezettsége. A SAS Marketing Automation ezért lehetővé teszi a metaadatok, az üzleti szabályok és az adatkezelési logika központi felügyeletét. Mivel az alkalmazottak részére egyetlen pontról lehet kiosztani az adatok eléréséhez szükséges hozzáférési jogosultságokat, könnyebb megvalósítani az adatbiztonsági intézkedéseket. A szerződési szabályok több országra kiterjedő változtatásait egyetlen pontról lehet intézni, és a változásokat az érintett országokban dolgozó összes vállalati felhasználó és marketinges elérheti. Ez az egyszerű folyamat a teljes vállalatot lefedő ellenőrzési útvonalat hoz létre.

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo