SAS marketing

A SAS Marketing Automation olyan marketing automatizálási megoldás, amely megkönnyíti a vállalatoknak ügyfeleik megértését, e tudás megfelelő alkalmazását, valamint az értékesítési és a marketingtevékenységek eredményességének mérését.

A SAS Customer Intelligence integrált termékcsalád része a SAS Marketing Automation, amely a vállalatok számára megkönnyíti ügyfeleik megértését, valamint az értékesítési és a marketingtevékenységek eredményességének mérését. A marketing automatizálást kiegészítő és a marketing folyamatot kibővítő megoldások közé tartozik a SAS Interaction Management és a SAS Marketing Optimization, valamint az iparágspecifikus marketing megoldások sora (banki, biztosítási, távközlési és kiskereskedelmi cégek számára). A SAS közös platformon kínált adatkezelési és üzleti adatelemzési megoldása olyan átfogó és teljes körű megoldás, amely az ügyfelek mélyebb elemzését, pontosabb szegmentálását, profilozását és a célcsoportok kiválasztását teszi lehetővé. Mindez hatékonyabb marketingkampányokat és az ügyféljövedelmezőség növelését tesz lehetővé. A marketing szervezetek optimalizálhatják legértékesebb erőforrásukat – képzett szakembereik munkáját –, és egyértelműen mérhetik marketing-beruházásaik értékét.

A marketing folyamatok kezelése


A vállalatok évek óta próbálnak világszerte olyan marketing automatizálási megoldást találni, amely megfelelő funkciókat nyújt a különböző elvárásokkal rendelkező felhasználóknak. Ezt az igényt kielégítendő, a SAS jelentős erőforrás-ráfordítással összegyűjtötte a követelmények ezreit, valamint dokumentálta a legjobb bevált eljárásokat. A SAS a lehető legrészletesebben megismerte a kampányvezetés üzleti folyamatát: a SAS Marketing Automation 4 ezt a tudást testesíti meg. Az új verzió új felhasználói kezelőfelületet is nyújt a különböző marketing-szerepkörökhöz, hogy jobban kielégíthesse a szervezet összes érintett munkatársának igényeit, az analitikai modellezőktől a kampánymenedzsereken át a marketing terület felső szintű vezetéséig. Ezen felül a nagyvállalati szintű infrastruktúra és a beágyazott analitikai képességek révén a SAS elismerten széles körű és mély analitikai funkcionalitását maguk a vállalatok is felhasználhatják célzott ügyféladat-elemzésekre. Így az analitikai szakértők idejük sokkal nagyobb részét fordíthatják azon viselkedésminták, trendek feltérképezésére és előrejelzésére melyek pontos ismerete fenntartható versenyelőnyt biztosít.

A marketing szakemberek tudásának növelése

Sok vállalatnál súrlódások vannak a marketing osztály és az informatikai osztály között. A marketingesek az informatikusoktól várják azokat az adatokat, melyek alapján feltárhatják az ügyfelek viselkedését és elősegíthetik az ésszerű üzleti döntéseket. Ha ez túl sokáig tart vagy túl nehéz, mind a marketing, mint az informatika területe megsínyli. A SAS Marketing Automation 4 architektúráját úgy alakították ki, hogy az informatikai osztály gyorsabban biztosíthassa a marketingeseknek ezeket a létfontosságú adatokat. A SAS Marketing Automation 4 egy másik alapvető új jellemzőjét a nyílt SAS Intelligence Platformba beépített marketingközpontú adatbázis-funkciók jelentik. Ezek biztosítják az együttműködést a szervezetek meglévő infrastruktúrái, más SAS-megoldások és egyéb működési platformok között. A piacon jelenleg kapható megoldásokkal szemben a SAS nyílt rendszerével a szervezetek precízen behangolhatják az analitikai motort: beépíthetik bevált belső eljárásaikat és az ügyfeleik viselkedéséről szerzett saját ismereteiket, továbbá kiaknázhatják meglévő informatikai beruházásaikat, például adattárházaikat és ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszereiket. Ezenfelül az új adatkezelési képességeknek köszönhetően könnyebben érhetik el és értelmezhetik üzleti szempontból a már meglevő adataikat, így a marketingesek könnyebben, az informatikai osztály terhelése nélkül végezhetik el feladataikat.

Koordináció és a törvényes működés

Az ügyfelek bizalmas adatainak védelme érdekében számos új elvárás született a közelmúltban, többek között a jogi és szabályozási előírások legszigorúbb betartásának kötelezettsége. A SAS Marketing Automation ezért lehetővé teszi a metaadatok, az üzleti szabályok és az adatkezelési logika központi felügyeletét. Mivel az alkalmazottak részére egyetlen pontról lehet kiosztani az adatok eléréséhez szükséges hozzáférési jogosultságokat, könnyebb megvalósítani az adatbiztonsági intézkedéseket. A szerződési szabályok több országra kiterjedő változtatásait egyetlen pontról lehet intézni, és a változásokat az érintett országokban dolgozó összes vállalati felhasználó és marketinges elérheti. Ez az egyszerű folyamat a teljes vállalatot lefedő ellenőrzési útvonalat hoz létre.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo