A növekedés az elmúlt években töretlen volt, aminek köszönhetően mára az online értékesítések forgalma elérte az évi kétmilliárd forintot. Hazánkban mintegy háromszázezren használják az internetet vásárlásra, valószínűleg kényelmi okok miatt is, hiszen a megrendelők igen jelentős többsége házhozszállítást kér. Azok a cégek, akik ezzel akarnak foglalkozni jó, ha odafigyelnek az üzletpolitikájukra, mivel a valóságos fogyasztói magatartásból kiinduló internetes üzleti tervek sorra becsődöltek.
A dinamikus fejlődés egyik legnagyobb hajtóereje tehát a magán és üzleti kereskedelem, ezt mutatja az is, hogy GLS General Logistics System Hungary Csomaglogisztikai Kft. az elmúlt fél évben csaknem megduplázta, 110-ről 200-ra növelte lakossági csomagfelvevő helyeinek, az úgynevezett GLS CsomagPontoknak a számát az országban - áll a cég szerkesztőségünkhöz eljutatott közleményében.
A fentiek fényében a GLS az idei (áprilistól jövő év áprilisáig tartó) üzleti évében húsz-harminc százalékos bevételnövekedést vár a CsomagPontoktól, ám a cégnél nem zárják ki, hogy a jövőben még inkább fejlődésnek indul ez az iparág és felül tudják teljesíteni a terveiket, miszerint 2008 végére már 750 csomagfeladási hely működjön Magyarországon. Ezt arra alapozzák, hogy szerintük egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy ez nem jár beruházással, extra költségekkel, és mindemellett a vállalkozás tevékenységi körét bővíti.