A jól működő elektronikus piacok alapvetően hozzájárulnak az üzleti környezet hatékonyabbá tételéhez. Hosszú távon ez előnyös az európai üzleti élet és a foglalkoztatás szempontjából. A megnövekedett verseny arra ösztönzi az európai üzleti világot, hogy javítsa hatékonyságát. Ezt az irányelvet igyekszenek kiterjeszteni az Európai Bizottság Információs és Média, valamint Vállalkozási Főigazgatóságai is a SEEM (Single European Electronic Market - egységes elektronikus európai piactér) elvével az i2010 munkaprogramjában, amely egyébként megjelent a Strukturális Alapok hazai támogatási programjaiban is.
A T-Online Marketline Üzleti Megoldások a SEEM infrastruktúrájának magyarországi kidolgozásába kapcsolódott be. A rendszer jelenleg a rendszertervezés, a felmérés, a piaci elemzés és elterjesztés fázisában van, e szakaszok lezárásaként került sor a T-Online Marketline által szervezett SEAMLESS című nemzetközi konferenciára Budapesten 2006. május 29-31-én a MERCURE Budapest Buda hotelben, amely a SEEM első tapasztalatait foglalta össze és határozta meg a következő munkahónapok feladatait.
A 15 ország különböző ún. Munkacsomagokban működik együtt, a T-Online Marketline feladata ebben a projektben az e-piactér marketingjének, elterjesztési útjának kidolgozása, valamint a törvényi szabályozások eltérésének feltárása és javaslattétel a harmonizációs megoldásokra. A rendszer a szemantikus web (Web 2.0) elveire épül.
A SEAMLESS (Small Enterprises Accessing the Electronic Market of the Enlarged Europe by a Smart Services Infrastrucure) projekt révén létrejövő technológiai architektúra európai kis-és középvállalkozások közötti elektronikus üzleti folyamatok és műveletek lehetőségét fogja megteremteni, mediátorokon keresztül, amelyek vállalkozói szervezetek, kereskedelmi kamarák vagy szolgáltatók is lehetnek. Ezen partnerek a kapcsolattartáson kívül garantálják a szerződéskötések és együttműködések jogszerűségét, innovatív info-kommunikációs szolgáltatás-megoldásokon keresztül.
A SEAMLESS projekt elsősorban az új EU tagországok kis-és középvállalkozásaira fókuszál, külön figyelmet szentel a nyelvi és kulturális sokszínűségre. A tudásmenedzsment lehetőségeit és módszereit felhasználva egyszerű, de mozgatható és testre szabható helyi, közös és globális tartalom kialakításán dolgozik.
A tervezett architektúra meg fog felelni a Digitális Üzleti Ökorendszer általános elvárásainak is, ezáltal a SEAMLESS szolgáltatásait tágabb közösség számára teszi elérhetővé és használhatóvá. A projekt célja egy integrált EU e-piactér létrehozása: a regisztrációra, a szolgáltatások leírására és a kereskedelmi tranzakciókra egy közös keretrendszer fejlesztése, többnyelvű textilipari és építőipari e-katalógus minta-rendszer felállítása, amely lebontja a nyelvi, kulturális és törvényi szabályozás különbségeiből adódó kereskedelmi korlátokat.