Egészséges az Év Honlapja

A Medicover zRt., Magyarország vezető magán-egészségügyi szolgáltatója vehette át Egészségügy kategóriában az Év Honlapja díjat az Internet Marketing Klub (IMK) és a Magyar Marketing Szövetség pályázatának tegnapi eredményhirdetésén. A Medicover nemrégiben megújított, saját készítésű honlapja a vállalat minőségpolitikájának fontos állomása, amely jelentős hangsúlyt helyez az ügyfélközpontúságra és a könnyű kezelhetőségre.

Az Internet Marketing Klub (IMK) és a Magyar Marketing Szövetség által az idén immár ötödik alkalommal meghirdetett "Év Honlapja 2006" pályázatra 186 érvényes nevezés érkezett. A szakmai zsűri 10 kategóriában ítélt oda díjat, négy honlapot pedig különdíjjal jutalmazott. A legtöbb pályázó a Kereskedelem (30), a Szolgáltatás (27) és a Márkasite (27) kategóriákat választotta.

Az elbírálásban döntő szempont volt a honlap felépítettsége, az információ minősége, eredetisége és frissessége, a tartalom aktualitása, az interaktivitás mértéke, a szolgáltatások fejlettsége valamint a kitűzött vállalati cél tartalmi és képi megvalósulása. 

Grossmann Péter, a Medicover Egészségközpont zRt. vezérigazgatója a díj átvételét követően így nyilatkozott: "Nagyon örülünk ennek a díjnak, amellyel a marketingszakma korábbi erőfeszítésünket magas szinten ismerte el. Az új weboldal minőségfejlesztési törekvésünk egyik fontos állomása, egyben nagy segítséget nyújt abban, hogy vállalati és magán ügyfeleinket hatékonyan megszólíthassuk."

Varga István, az Év Honlapja díj alapítója hozzátette: "Az egészségügy közelgő privatizációja kapcsán egyre nagyobb szerepet kapnak majd a gazdasági és szakmai alapon működő szervezetek. A díjjal példát szerettünk volna állítani az egészségügyben működő cégek számára."

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo