Az Internet Marketing Klub (IMK) és a Magyar Marketing Szövetség által az idén immár ötödik alkalommal meghirdetett "Év Honlapja 2006" pályázatra 186 érvényes nevezés érkezett. A szakmai zsűri 10 kategóriában ítélt oda díjat, négy honlapot pedig különdíjjal jutalmazott. A legtöbb pályázó a Kereskedelem (30), a Szolgáltatás (27) és a Márkasite (27) kategóriákat választotta.
Az elbírálásban döntő szempont volt a honlap felépítettsége, az információ minősége, eredetisége és frissessége, a tartalom aktualitása, az interaktivitás mértéke, a szolgáltatások fejlettsége valamint a kitűzött vállalati cél tartalmi és képi megvalósulása.
Grossmann Péter, a Medicover Egészségközpont zRt. vezérigazgatója a díj átvételét követően így nyilatkozott: "Nagyon örülünk ennek a díjnak, amellyel a marketingszakma korábbi erőfeszítésünket magas szinten ismerte el. Az új weboldal minőségfejlesztési törekvésünk egyik fontos állomása, egyben nagy segítséget nyújt abban, hogy vállalati és magán ügyfeleinket hatékonyan megszólíthassuk."
Varga István, az Év Honlapja díj alapítója hozzátette: "Az egészségügy közelgő privatizációja kapcsán egyre nagyobb szerepet kapnak majd a gazdasági és szakmai alapon működő szervezetek. A díjjal példát szerettünk volna állítani az egészségügyben működő cégek számára."