Egészséges az Év Honlapja

A Medicover zRt., Magyarország vezető magán-egészségügyi szolgáltatója vehette át Egészségügy kategóriában az Év Honlapja díjat az Internet Marketing Klub (IMK) és a Magyar Marketing Szövetség pályázatának tegnapi eredményhirdetésén. A Medicover nemrégiben megújított, saját készítésű honlapja a vállalat minőségpolitikájának fontos állomása, amely jelentős hangsúlyt helyez az ügyfélközpontúságra és a könnyű kezelhetőségre.

Az Internet Marketing Klub (IMK) és a Magyar Marketing Szövetség által az idén immár ötödik alkalommal meghirdetett "Év Honlapja 2006" pályázatra 186 érvényes nevezés érkezett. A szakmai zsűri 10 kategóriában ítélt oda díjat, négy honlapot pedig különdíjjal jutalmazott. A legtöbb pályázó a Kereskedelem (30), a Szolgáltatás (27) és a Márkasite (27) kategóriákat választotta.

Az elbírálásban döntő szempont volt a honlap felépítettsége, az információ minősége, eredetisége és frissessége, a tartalom aktualitása, az interaktivitás mértéke, a szolgáltatások fejlettsége valamint a kitűzött vállalati cél tartalmi és képi megvalósulása. 

Grossmann Péter, a Medicover Egészségközpont zRt. vezérigazgatója a díj átvételét követően így nyilatkozott: "Nagyon örülünk ennek a díjnak, amellyel a marketingszakma korábbi erőfeszítésünket magas szinten ismerte el. Az új weboldal minőségfejlesztési törekvésünk egyik fontos állomása, egyben nagy segítséget nyújt abban, hogy vállalati és magán ügyfeleinket hatékonyan megszólíthassuk."

Varga István, az Év Honlapja díj alapítója hozzátette: "Az egészségügy közelgő privatizációja kapcsán egyre nagyobb szerepet kapnak majd a gazdasági és szakmai alapon működő szervezetek. A díjjal példát szerettünk volna állítani az egészségügyben működő cégek számára."

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo