Egészséges az Év Honlapja

A Medicover zRt., Magyarország vezető magán-egészségügyi szolgáltatója vehette át Egészségügy kategóriában az Év Honlapja díjat az Internet Marketing Klub (IMK) és a Magyar Marketing Szövetség pályázatának tegnapi eredményhirdetésén. A Medicover nemrégiben megújított, saját készítésű honlapja a vállalat minőségpolitikájának fontos állomása, amely jelentős hangsúlyt helyez az ügyfélközpontúságra és a könnyű kezelhetőségre.

Az Internet Marketing Klub (IMK) és a Magyar Marketing Szövetség által az idén immár ötödik alkalommal meghirdetett "Év Honlapja 2006" pályázatra 186 érvényes nevezés érkezett. A szakmai zsűri 10 kategóriában ítélt oda díjat, négy honlapot pedig különdíjjal jutalmazott. A legtöbb pályázó a Kereskedelem (30), a Szolgáltatás (27) és a Márkasite (27) kategóriákat választotta.

Az elbírálásban döntő szempont volt a honlap felépítettsége, az információ minősége, eredetisége és frissessége, a tartalom aktualitása, az interaktivitás mértéke, a szolgáltatások fejlettsége valamint a kitűzött vállalati cél tartalmi és képi megvalósulása. 

Grossmann Péter, a Medicover Egészségközpont zRt. vezérigazgatója a díj átvételét követően így nyilatkozott: "Nagyon örülünk ennek a díjnak, amellyel a marketingszakma korábbi erőfeszítésünket magas szinten ismerte el. Az új weboldal minőségfejlesztési törekvésünk egyik fontos állomása, egyben nagy segítséget nyújt abban, hogy vállalati és magán ügyfeleinket hatékonyan megszólíthassuk."

Varga István, az Év Honlapja díj alapítója hozzátette: "Az egészségügy közelgő privatizációja kapcsán egyre nagyobb szerepet kapnak majd a gazdasági és szakmai alapon működő szervezetek. A díjjal példát szerettünk volna állítani az egészségügyben működő cégek számára."

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo