Egészséges az Év Honlapja

A Medicover zRt., Magyarország vezető magán-egészségügyi szolgáltatója vehette át Egészségügy kategóriában az Év Honlapja díjat az Internet Marketing Klub (IMK) és a Magyar Marketing Szövetség pályázatának tegnapi eredményhirdetésén. A Medicover nemrégiben megújított, saját készítésű honlapja a vállalat minőségpolitikájának fontos állomása, amely jelentős hangsúlyt helyez az ügyfélközpontúságra és a könnyű kezelhetőségre.

Az Internet Marketing Klub (IMK) és a Magyar Marketing Szövetség által az idén immár ötödik alkalommal meghirdetett "Év Honlapja 2006" pályázatra 186 érvényes nevezés érkezett. A szakmai zsűri 10 kategóriában ítélt oda díjat, négy honlapot pedig különdíjjal jutalmazott. A legtöbb pályázó a Kereskedelem (30), a Szolgáltatás (27) és a Márkasite (27) kategóriákat választotta.

Az elbírálásban döntő szempont volt a honlap felépítettsége, az információ minősége, eredetisége és frissessége, a tartalom aktualitása, az interaktivitás mértéke, a szolgáltatások fejlettsége valamint a kitűzött vállalati cél tartalmi és képi megvalósulása. 

Grossmann Péter, a Medicover Egészségközpont zRt. vezérigazgatója a díj átvételét követően így nyilatkozott: "Nagyon örülünk ennek a díjnak, amellyel a marketingszakma korábbi erőfeszítésünket magas szinten ismerte el. Az új weboldal minőségfejlesztési törekvésünk egyik fontos állomása, egyben nagy segítséget nyújt abban, hogy vállalati és magán ügyfeleinket hatékonyan megszólíthassuk."

Varga István, az Év Honlapja díj alapítója hozzátette: "Az egészségügy közelgő privatizációja kapcsán egyre nagyobb szerepet kapnak majd a gazdasági és szakmai alapon működő szervezetek. A díjjal példát szerettünk volna állítani az egészségügyben működő cégek számára."

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo