Axelero Marketline: túl az ezredik aukción

A hazai aukciós piac – az Axelero Internet becslése szerint – 2003-ban nemzetgazdasági szempontból is jelentős 60-70 milliárd forintos forgalmat bonyolított le, amelynek az immár több mint ezer aukciót lebonyolított Axelero Marketline 23 milliárdos forgalmával meghatározó szereplője volt.

A vállalat becslése szerint a piac értéke 2004-ben közel 50%-os bővüléssel elérheti a 100 milliárd forintot, amelyből a cég reményei szerint a korábbi évinél még jelentősebb részesedést tudhat majd magáénak. Ezt bizonyítja, hogy az Axelero Marketline első negyedéves forgalma már jelentősen meghaladta a 10 milliárd forintot. Az Axelero Marketline ügyfelei több mint 14%-os megtakarítást értek el, amely mára meghaladja a 6 milliárd forintot.

Az Axelero Marketline elektronikus piactér nemrégiben bonyolította le ezredik aukcióját: a regionális és nemzetközi szinten is figyelemre méltó szám elérésével egyidőben a szervezet elmondhatja magáról, hogy a dinamikusan fejlődő hazai online B2B piac meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát. Az Axelero Marketline szolgáltatásai 2003 végén kibővültek az Axelero korábbi Vállalati Üzletágának egyedi internetes megoldásaival, így napjainkban már mint „e-folyamat szakértő” folytatja tevékenységét a piacon, tanácsadói, megoldás-szállítói és üzemeltetési szolgáltatásaival hatékony, testre szabott megoldásokat kínálva. Az Axelero Marketline mind a vállalati beszerzési, mind az értékesítési folyamatokra képes hatékony e-megoldást szállítani.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo