A Google figyeli, mit csinálunk

A Google nem csak keresési szokásainkat jegyzi meg, hanem munkánk közben figyel, dokumentumokat, honlapokat és híreket is gyűjt, amelyek szerinte minket is érdekelnek.

A piacvezető Google (az Egyesült Államokban 36 százalékos a részesedése, míg a következő Yahoo-nak 30) továbbfejlesztette egy éve piacra dobott asztali keresőszoftverét. A Google Desktop Search emailmodulja ma több postafiókot kezel, a hírmodul pedig lementi az általunk látogatott weboldalak RSS változatát. A program elég fejlett ahhoz, hogy az ablakában megjelenő emailekre akár rajta keresztül is válaszolhatunk.

A munka közbeni szokásainkat is figyeli a szoftver, így folyamatosan frissül az általunk megnézett dokumentumok, weboldalak és képek listája. A Google ezzel a fejlesztéssel egyelőre csak behozta riválisait: a Yahoo és a  Apple's Spotlight-ja már korábban tudta ezeket a feladatokat.

Az egyre nagyobbra növő modulokat mi állíthatjuk össze - tőzsdei információk, időjárás, jegyzetfüzet vagy képnézegető rendezhető egymás alá, igaz, így már tekintélyes területet vesz el a képernyőből. Főleg 19 colos monitorral rendelkezőknek ajánlott igazán... 

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo