24 órás ügyfélszolgálat: hagyjon üzenetet!

Sok a szolgáltatásokkal kapcsolatos be nem váltott ígéret, a szolgáltatók gyakran nem jelzik a díjcsomagoknál, hogy a számlázás perc- vagy másodperc alapú-e, a készülékek tudása és szolgáltatásai pedig messze meghaladják az átlagfelhasználók igényeit.

Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület szerint a távközlési piacon az Egységes hírközlési törvény hatályba lépése óta erősödött a fogyasztók érdekvédelme, azonban továbbra is vannak problémák. A szolgáltatók például gyakran elfelejtik megemlíteni, hogy egyes díjcsomagoknál perc- vagy másodperc alapú-e a számlázás.   A mobilszolgáltatások piacán a kezdetektől fogva erős a verseny, a szolgáltatók reklámháborút vívnak egymással - mondta Fischer Gábor, az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület kommunikációs szakértője a VIII. Telecom liberalizáció konferencián.   A magyarorszag.hu tudósításában a szakértő szerint sok a szolgáltatásokkal kapcsolatos be nem váltott ígéret, a szolgáltatók gyakran nem jelzik a díjcsomagoknál, hogy a számlázás perc- vagy másodperc alapú-e, a készülékek tudása és szolgáltatásai pedig messze meghaladják az átlagfelhasználók igényeit. A vezetékes szolgáltatóknál az ügyfelek sokszor csak a szolgáltatás megrendelése után értesülnek a pontos szerződési feltételekről.

24 óra az nem annyi

Általános kifogás, hogy a 24 órásnak meghirdetett ügyfélszolgálatokon a munkaidőn kívül üzenetrögzítők fogadják az ügyfelek panaszait, a cégek gyakran nem reagálnak az e-mailben érkező panaszokra. Az internetszolgáltatással kapcsolatos aggályok elsősorban a fogyasztót károsító betárcsázóprogramok és vírusok miatt alakultak ki.  

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo