Valami nagyon megváltozott a munkahelyeken

A munkahelyi jóllét ma már nem csupán kényelmi kérdés, hanem stratégiai tényező a vállalatok sikerében – hangzott el az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) Workspace and Facilities Management bizottság (WFM) májusi ülésén. A Gallup globális felmérése, az ICON Real Estate Management bérlői kutatása, valamint a Magyar Wellbeing Szövetség szakmai tapasztalatai is azt mutatják: a karrier, a fizikai és mentális egészség, a közösségi élmények és a pénzügyi biztonság együttesen határozzák meg, mennyire érezzük magunkat jól a mindennapokban. 

Kákosy Zsolt MBA FRICS, az AmCham WFM Bizottságának elnöke, az ICON Real Estate Management Property Management igazgatója a vállalati irodahasználati trendekről és az ESG-szempontok térnyeréséről beszélt ismertetve az NRC független piackutató intézet által végzett, átfogó B2B felmérés eredményeit, amelyet az ICON Real Estate Management által kezelt irodaépületek bérlőinek döntéshozói körében készítettek. 

„A hibrid munkavégzés stabilizálódott: a cégek többsége nem tervezi növelni az irodában töltött napok számát. Ugyanakkor az irodai jelenlét minősége felértékelődött – a munkavállalók elvárják a kényelmi szolgáltatásokat, mint a kantin, kávézó, edzőterem, zuhanyzó vagy kerékpártároló. A fenntarthatóság is kezd fókuszba kerülni, azonban az ESG-vel kapcsolatos elvárások közül kiemelkedik az energiahatékonyság kérdése, valamint a megfelelő adatszolgáltatás” – mondta Kákosy Zsolt.

Mindhárom szakember egyetértett abban, hogy a vállalatoknak egyre nagyobb figyelmet kell fordítaniuk az irodák megközelíthetőségére, akadálymentességére, a közösségi terek minőségére, valamint az energiafogyasztás optimalizálására – hiszen ezek a szempontok kulcsfontosságúak a munkavállalói jólléthez, és emellett a vállalati fenntarthatósági törekvések megvalósításához is elengedhetetlenek

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo