Útmenti reklámok

A köztéri reklámozás képes újból és újból megújulni. A köztéri reklámok legnagyobb előnye ugyanis – szemben más reklámhordozókkal-, hogy nem lehet kikapcsolni vagy átlapozni, és a forgalmazók szempontjából legfontosabb célcsoportra, a 18 és 35 év közöttiekre hat a leghatékonyabban.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Továbbá a fogyasztók részéről – megint csak szemben más reklámhordozókkal – nem igényel semmilyen kiadást, hiszen úton-útfélen belebotlanak az óriásplakátokba, festett falakba, citylightokba. Továbbá, a közhittel ellentétben nagyon is egzakt módon lehet mérni, hogy hányan néztek rá az utcai hirdetésre, mivel pontosan meghatározható az adott csomópontokon áthaladók száma, és klasszikus piackutatással az is, hogy kik közlekednek adott időpontokban arra, és mennyire fogta meg őket az elhelyezett reklám.

Gyakran éri vád a köztéri reklámokat, hogy csúfítják a városképet, megfelelő kultúrával, a reklámhordozóik folyamatos fejlesztésével azonban ennek éppen az ellenkezője érhető el. Megfelelő környezetben a megvilágított, forgóprizmás óriástáblák vagy az úgynevezett roll up techika, amikor maga a kreatív forog a táblán belül, igen látványos. Főként, ha maguk a táblák is formatervezettek, ha a köztéri reklámok formái változatosak. A tűzfalfestés, majd az autópályák mentén, a hidakon elhelyezett reklámtáblák festése, és a jó reklámokkal beborított villamosok hozzátartozhatnak egy kulturált nagyvároshoz.

A legnagyobb felhasználói ezeknek az eszközöknek jelenleg – hiszen ez a gazdasági helyzettel együtt folyamatosan változik – a kereskedelmi láncok illetve lakossági fogyasztási termékeket gyártók és forgalmazók, továbbá a telekommunikációs cégek, az autóforgalmazók, és az események, rendezvények szervezői. De láthatunk kultúrát, sport programokat ajánló reklámokat. A politikai hirdetéseket most ne minősítsük – ahogy a fővárosban a múlt hét végén ebből nyílt óriásplakát kiállítást sem -, de ismerjük el: megnézzük őket.

Véleményvezér

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo