Útmenti reklámok

A köztéri reklámozás képes újból és újból megújulni. A köztéri reklámok legnagyobb előnye ugyanis – szemben más reklámhordozókkal-, hogy nem lehet kikapcsolni vagy átlapozni, és a forgalmazók szempontjából legfontosabb célcsoportra, a 18 és 35 év közöttiekre hat a leghatékonyabban.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Továbbá a fogyasztók részéről – megint csak szemben más reklámhordozókkal – nem igényel semmilyen kiadást, hiszen úton-útfélen belebotlanak az óriásplakátokba, festett falakba, citylightokba. Továbbá, a közhittel ellentétben nagyon is egzakt módon lehet mérni, hogy hányan néztek rá az utcai hirdetésre, mivel pontosan meghatározható az adott csomópontokon áthaladók száma, és klasszikus piackutatással az is, hogy kik közlekednek adott időpontokban arra, és mennyire fogta meg őket az elhelyezett reklám.

Gyakran éri vád a köztéri reklámokat, hogy csúfítják a városképet, megfelelő kultúrával, a reklámhordozóik folyamatos fejlesztésével azonban ennek éppen az ellenkezője érhető el. Megfelelő környezetben a megvilágított, forgóprizmás óriástáblák vagy az úgynevezett roll up techika, amikor maga a kreatív forog a táblán belül, igen látványos. Főként, ha maguk a táblák is formatervezettek, ha a köztéri reklámok formái változatosak. A tűzfalfestés, majd az autópályák mentén, a hidakon elhelyezett reklámtáblák festése, és a jó reklámokkal beborított villamosok hozzátartozhatnak egy kulturált nagyvároshoz.

A legnagyobb felhasználói ezeknek az eszközöknek jelenleg – hiszen ez a gazdasági helyzettel együtt folyamatosan változik – a kereskedelmi láncok illetve lakossági fogyasztási termékeket gyártók és forgalmazók, továbbá a telekommunikációs cégek, az autóforgalmazók, és az események, rendezvények szervezői. De láthatunk kultúrát, sport programokat ajánló reklámokat. A politikai hirdetéseket most ne minősítsük – ahogy a fővárosban a múlt hét végén ebből nyílt óriásplakát kiállítást sem -, de ismerjük el: megnézzük őket.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo