Útmenti reklámok

A köztéri reklámozás képes újból és újból megújulni. A köztéri reklámok legnagyobb előnye ugyanis – szemben más reklámhordozókkal-, hogy nem lehet kikapcsolni vagy átlapozni, és a forgalmazók szempontjából legfontosabb célcsoportra, a 18 és 35 év közöttiekre hat a leghatékonyabban.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Továbbá a fogyasztók részéről – megint csak szemben más reklámhordozókkal – nem igényel semmilyen kiadást, hiszen úton-útfélen belebotlanak az óriásplakátokba, festett falakba, citylightokba. Továbbá, a közhittel ellentétben nagyon is egzakt módon lehet mérni, hogy hányan néztek rá az utcai hirdetésre, mivel pontosan meghatározható az adott csomópontokon áthaladók száma, és klasszikus piackutatással az is, hogy kik közlekednek adott időpontokban arra, és mennyire fogta meg őket az elhelyezett reklám.

Gyakran éri vád a köztéri reklámokat, hogy csúfítják a városképet, megfelelő kultúrával, a reklámhordozóik folyamatos fejlesztésével azonban ennek éppen az ellenkezője érhető el. Megfelelő környezetben a megvilágított, forgóprizmás óriástáblák vagy az úgynevezett roll up techika, amikor maga a kreatív forog a táblán belül, igen látványos. Főként, ha maguk a táblák is formatervezettek, ha a köztéri reklámok formái változatosak. A tűzfalfestés, majd az autópályák mentén, a hidakon elhelyezett reklámtáblák festése, és a jó reklámokkal beborított villamosok hozzátartozhatnak egy kulturált nagyvároshoz.

A legnagyobb felhasználói ezeknek az eszközöknek jelenleg – hiszen ez a gazdasági helyzettel együtt folyamatosan változik – a kereskedelmi láncok illetve lakossági fogyasztási termékeket gyártók és forgalmazók, továbbá a telekommunikációs cégek, az autóforgalmazók, és az események, rendezvények szervezői. De láthatunk kultúrát, sport programokat ajánló reklámokat. A politikai hirdetéseket most ne minősítsük – ahogy a fővárosban a múlt hét végén ebből nyílt óriásplakát kiállítást sem -, de ismerjük el: megnézzük őket.

Véleményvezér

Burgonya kilója 30 forintért

Burgonya kilója 30 forintért 

A politikusok kedvence lesz a krumpli, rég lehetett ilyen olcsón osztogatni.
Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo