A fenntarthatóságot kereső világban a lassú utazás (slow travel) újradefiniálja az utazók prioritásait, és a végső úti célról az élményre és annak hatásaira helyezi a hangsúlyt.
A felelősségteljesebb utazásra való törekvés során a lassú utazás egy másik feltörekvő trendnek is utat tör: az alternatív úti céloknak. A növekvő turizmus egyre nagyobb nyomás alá helyezi az olyan kiemelt desztinációkat, mint Velence, Bali és Amszterdam. Ennek kihívásával szembesülve egyre több utazó fordul kevésbé népszerű úti célok felé, hogy elkerülje a tömeget és a közösségi média őrületét, és közben pénzt spóroljon. A kisforgalmú (dupe) desztinációknak nevezett trendet a turizmus környezeti és társadalmi hatásaival kapcsolatos növekvő tudatosság is vezérli.
Az ALL reakciója
Ennek az átalakulásnak megfelelően 2025-ben az ALL olyan helyekkel gazdagítja kínálatát, mint a szaúd-arábiai Raffles Jeddah, amely egyedülálló alternatívája Dubajnak, az indonéziai Mövenpick Resort & Spa at Bintan Lagoon, amely idilli lehetőséget kínál Bali jól bejáratott útvonalától távol, vagy az albániai MGallery Green Coast a népszerű horvát strandok alternatívájaként.
Az ALL.com-on már megtett foglalások alapján a három legnépszerűbb úti cél 2025-re Franciaország, Thaiföld és Ausztrália.