Szállodaláncok láncolata született

Öt kontinensen 3.700 vendégszobával várja vendégeit a szövetségre lépett négy nemzetközi szállodalánc. Az egyezség aláírói: Kempinski Hotels & Resorts, a Pan Pacific Hotels & Resorts, a Rydges Hotels & Resorts és a Wyndham Hotels & Resorts.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Négy prominens szállodalánc, a Kempinski Hotels & Resorts, a Pan Pacific
Hotels & Resorts, a Rydges Hotels & Resorts és a Wyndham Hotels & Resorts
létrehozták az elso világméretű szállodaszövetséget Global Hotel Alliance (GHA) néven. Az új szövetség összesen 235 felső és luxuskategóriájú városi és üdülőszállodát üzemeltet 63.700 vendégszobával 5 kontinensen. Mind a négy szállodacsoport vezető szerepet tölt be az adott térségben, a Kempinski Európában, a Pan Pacific Ázsiában, a Wyndham az
észak-amerikai és karib-tengeri vidéken, a Rydges pedig az ausztrál piacon.
A GHA 55 ország 187 célállomásán kínál vonzó és magas színvonalú szállodákat.

A Global Hotel Alliance létrejöttével olyan fontos alapértékek, mint az
ár-érték arány és a személyre szóló kiszolgálás még inkább előtérbe kerül.
Amikor a szövetség gondolata felmerült, egyértelmű volt, hogy mindannyiunk
filozófiájában a vendég áll központi helyen és ezt kell a világon mindenhol
kommunikálnunk partnereink felé." - mondta Reto Wittwer, a Kempinski Hotels
& Resorts elnöke és CEO-ja.

A partnerek a GHA ajánlatait a www.globalhotelalliance.com honlapon tekinthetik meg. A négy szállodacsoport törzsvendégei a szövetség minden szállodájában megkapják a legjobb napi árat, a késői kijelentkezés lehetőségét a szobából, az eggyel jobb kategóriájú szobát felár nélkül, s ajándékutalványhoz is hozzájutnak egy éjszakára, amely beváltható a többi tagszálloda valamelyikében. A szövetség alapítói szerint semmi sem szab határt a partnerségben megnyilvánuló lehetőségeknek, sőt - hasonló filozófiájú - további
szállodacsoportok is csatlakozhatnak a GHA-hoz. Új és hatékony eladási stratégiák, költségcsökkentés és közös foglalási rendszer kifejlesztése jelenthet igazi potenciált.


Véleményvezér

Burgonya kilója 30 forintért

Burgonya kilója 30 forintért 

A politikusok kedvence lesz a krumpli, rég lehetett ilyen olcsón osztogatni.
Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo