Szállodai mutatószámok, 2003. január–február

2003. január–februárban – a megfigyelésbe bevont szállodák adatai alapján – a legmagasabb szobafoglaltságot a négy- és ötcsillagos egységek érték el. A vidéki szállodák bruttó szobaárbevétele jelentős mértékben nőtt, míg a fővárosi szállodáké csökkent az előző év azonos időszakához képest.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Az érvényesített bruttó átlagár Budapesten az ötcsillagos szállodákban meghaladta a 25 ezer forintot (103 eurót), míg a négycsillagos házakban mintegy a felét tette ki ennek. A vidéki négy- és ötcsillagos házak 11 ezer forint (45 euró) körüli átlagárat értek el. (Az eurózóna szállodaiparában a 2002. évi átlagár – a HotelBenchmark-felmérés szerint – elérte a 106 eurót.)

Az egy kiadható szobára jutó bruttó szobaárbevétel (REVPAR) mutatója a budapesti ötcsillagos házakban 11 ezer forint (45 euró), a négycsillagos házakban 4 ezer forint (16 euró), a vidéki négy- és ötcsilllagos egységekben 5600 forint (23 euró) körül alakult. A háromcsillagos egységekben Budapesten és vidéken egyaránt valamivel 2 ezer forint (8 euró) fölött volt.

A vendégéjszakák száma január–február folyamán a fővárosban a négy- és ötcsillagos szállodákban alacsonyabb, a háromcsillagos egységekben, továbbá vidéken mindegyik kategóriában magasabb volt, mint egy évvel korábban.

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo