A londoni központú Nemzetközi Szakértői Bizottság (International Brand Council) idén februárban Magyarországon is elindította a Superbrands programot. A szervezet a közel 30 országban működő program keretében az adott ország márkáinak értékelését és díjazását tűzte ki célul.
A díjazás a márkaépítést hivatott szolgálni, mely márkák a legsikeresebbek fogyasztói és szakmai szempontok alapján – cégenként illetve szektoronként akár több is. A díjazottak teljes listáját a novemberben megrendezendő Superbrands Magyarország Gálán hozzák nyilvánosságra.
Magyarországon egy tizenhárom tagú szakértői bizottság választotta ki a piacon működő márkák közül az idei 400 díjazottat, akik mind megkapják a Superbrand titulust. A kiválasztott márkák a Superbrand státuszt felhasználhatják kommunikációjukban, valamint lehetőségük adódik sikereik részletes bemutatására az ősszel megjelenő Superbrands Magyarország című könyvben.
Négyszáz honi „szupermárka”
Több mint tízezer márkából összesen 400 nyerte el a Superbrand titulust Magyarországon. Hazánk idén kapcsolódott be a 30 országra kiterjedő programba. A kiválasztást tizenhárom tagú szakmai zsűri végezte. A cégek kilétét a novemberi gálán hozzák nyilvánosságra.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.