Zdenek Houser, a MasterCard Europe Magyarországért és Horvátországértfelelős igazgatója tájékoztatása szerint folyamatos piackutatásokra támaszkodva mérték fel a különböző fogyasztói szegmensek igényeit, majd tagbankjaik üzletpolitikájához igazították a programokat, melyek megvalósítása során minden fázisában széleskörű támogatást nyújtottak.
Magyarországon a MasterCard és a MasterCard Electronic kártyák száma 2004. március 31-vel végződő negyedév alatt 980 ezerről 1,06 millióra emelkedett, ami 8 %-kal – 80 ezer darabbal - haladja meg az előző három hónapban történt kibocsátásokat.
Az év első három hónapja alatt honfitársaink 5,39 millió tranzakciót hajtottak végre, összesen bruttó 740 millió dollár értékben, ami 21,4%-os bővülést jelent az egy évvel korábban mért adatokhoz képest. Magyarországon az év első negyedévében sem torpant meg a kártyaüzletág fejlődésének üteme. Lendületesen fejlődnek a társ-márka (co-branded) programok, és új konstrukciókkal is szolgálnak: Európában elsőként itt vezették be a MasterCard áruhitel kártyát.
Milliomos MasterCard
Több mint 80 ezer MasterCard márkájú kártyát bocsátottak ki az év első három hónapjában a hazai pénzintézetek. Ezzel a MasterCard és MasterCard Electronic plasztikok száma 1,06 millióra emelkedett, ami a tavalyi év hasonló időszakához képest 37,1%-os bővülést jelent.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.