A jelenlegi marketingeszközök közül szinte minden vizsgált vállalkozás használ weboldalt (96 százalék) és Facebook-oldalt (90 százalék), népszerű az Instagram (61 százalék), valamint a Facebook–Instagram hirdetések (57 százalék), továbbá a Google Ads (52 százalék) és a LinkedIn (53 százalék) is meghatározó.A jövőben a technológiai újítások szerepe tovább nő: 27 százalék TikTok-csatornát, 22 százalék AI-szoftvert, 21 százalék pedig új vagy fejlesztett YouTube-csatornát tervez.
A tudásfejlesztés iránti igények közül kiemelkedik a meggyőzési technikák és nehéz tárgyalások kezelése (52 százalék), az értékesítés és bizalomépítés (44 százalék), továbbá a konkurenciafigyelés és a munkatársak motiválása (38 százalék). Emellett a Z és Y generációk megszólítása, a tudásmarketing, az UX-trendek és az előfizetéses modellek is kiemelt érdeklődést kaptak, ami azt mutatja, hogy a KKV-vezetők egyre tudatosabban fejlesztik üzleti és marketingkompetenciáikat.