A bel-budai MOM Park mellett több más retail ingatlant is üzemeltető ICON szakértői úgy látják, a jövő bevásárlóközpontja akkor lehet sikeres, ha a vásárlás mellett a szórakozás és a szabadidő eltöltésének központi helyévé válik, a látogatóknak teljeskörű élményt nyújt. Erre kiváló példa a vállalat által üzemeltetett MOM Park, mely egy találkozási pontként funkcionál, ahol az exkluzív márkák sora mellett számos egyedi program, művészeti kiállítás és különböző vásárláshoz kötött tematikus napok várják az új és visszatérő látogatókat, kiemelt figyelmet szentelve a minőségi üzleteknek és szolgáltatásoknak, illetve a kulináris élvezeteknek.
„Egy prémium bevásárlóközpont kezelése önmagában kihívást jelent, különösen egy olyan ikonikus ingatlan esetében, mint a MOM Park. Hisz a háznak ki kell szolgálnia az igényes vásárlóközönség, a sokszor presztízsmárkákat képviselő bérlők és az ő működésüket támogató beszállítók eltérő igényeit. Mindezt állandó magas színvonalon, de az ingatlan műszaki üzemeltetését folyamatosan igazítva a szezonális, promóciós és időjárási ingadozásokhoz. Az összetettebb folyamatok több kommunikációt és odafigyelést kívánnak meg az összes érintett fél részéről. Épp ezért immáron egy éve, jó iparági gyakorlatként a property management feladatok mellett a facility managementet is az ICON csapata látja el, maximalizálva a két terület együttműködéséből fakadó előnyöket. Célunk, hogy a látogatók egy kellemes légkörben a vásárlásra és a szórakozásra koncentrálhassanak, és figyelmüket ne vonja el semmilyen kellemetlenség. Ez pedig egybecseng a bérlői és a tulajdonosi elvárásokkal.” – mondja Kákosy Zsolt MBA MRICS, az ICON senior igazgatója, a property management területért felelős vezetője.