Második forduló az M6-M8-asért

Három konzorcium maradt versenyben az M6 autópálya érdi tető–Dunaújváros M6-M8 csomópont közötti szakaszának tervezésére, építésére, fenntartására, valamint e tevékenységek finanszírozására kiírt koncessziós pályázaton. A majdani nyertes a koncessziót 22 éves időtartamra nyeri majd el.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Négy konzorcium versenyzett az M6 autópálya érdi tető–Dunaújváros M6-M8 csomópont közötti szakaszának tervezésére, építésére, fenntartására, valamint e tevékenységek finanszírozására kiírt koncessziós pályázaton. Az 57 kilométer hosszúságú, mintegy 80-90 milliárd forint beruházási költségű útszakasz megépítésére a konzorciumokban összesen húsz hazai és külföldi építőtársaság vállalkozott. A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium – a pályázati kiírásban meghatározott értékelési szempontoknak megfelelően értékelte a pályázatot. A 2004. január 31-én megjelentetett nemzetközi tender beadási határideje 2004. május 3-án, 16 órakor járt le, ekkor került sor a határidőben beérkezett pályázatok közjegyző előtti felbontására. A beruházási tender további fordulóján – a közbeszerzési szabályoknak megfelelően – három jelentkező vehet részt. A második, utolsó fordulón nyertes konzorcium a koncessziót 22 éves időtartamra nyeri majd el.

A minisztériumtól kapott tájékoztatás szerint a pályázatok elbírálásának első fordulójában a tárca az alábbi konzorciumokat választotta ki: 1. Dunamenti Autópálya Konzorcium (Housing and Construction Holding Company Ltd., Vinci Concessions SA, Vinci SA, Betonút Szolgáltató és Építő Rt.); . M6 Duna Autópálya Konzorcium (Bilfinger Berger BOT GmbH, Porr Infrastruktur GmbH, Swietelsky International Baugesellschaft m. b. H.); 3. Euroinvest / TriGránit / Strabag / OTP / ASF / Egis Pályázati Konzorcium.

Véleményvezér

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo