Második forduló az M6-M8-asért

Három konzorcium maradt versenyben az M6 autópálya érdi tető–Dunaújváros M6-M8 csomópont közötti szakaszának tervezésére, építésére, fenntartására, valamint e tevékenységek finanszírozására kiírt koncessziós pályázaton. A majdani nyertes a koncessziót 22 éves időtartamra nyeri majd el.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Négy konzorcium versenyzett az M6 autópálya érdi tető–Dunaújváros M6-M8 csomópont közötti szakaszának tervezésére, építésére, fenntartására, valamint e tevékenységek finanszírozására kiírt koncessziós pályázaton. Az 57 kilométer hosszúságú, mintegy 80-90 milliárd forint beruházási költségű útszakasz megépítésére a konzorciumokban összesen húsz hazai és külföldi építőtársaság vállalkozott. A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium – a pályázati kiírásban meghatározott értékelési szempontoknak megfelelően értékelte a pályázatot. A 2004. január 31-én megjelentetett nemzetközi tender beadási határideje 2004. május 3-án, 16 órakor járt le, ekkor került sor a határidőben beérkezett pályázatok közjegyző előtti felbontására. A beruházási tender további fordulóján – a közbeszerzési szabályoknak megfelelően – három jelentkező vehet részt. A második, utolsó fordulón nyertes konzorcium a koncessziót 22 éves időtartamra nyeri majd el.

A minisztériumtól kapott tájékoztatás szerint a pályázatok elbírálásának első fordulójában a tárca az alábbi konzorciumokat választotta ki: 1. Dunamenti Autópálya Konzorcium (Housing and Construction Holding Company Ltd., Vinci Concessions SA, Vinci SA, Betonút Szolgáltató és Építő Rt.); . M6 Duna Autópálya Konzorcium (Bilfinger Berger BOT GmbH, Porr Infrastruktur GmbH, Swietelsky International Baugesellschaft m. b. H.); 3. Euroinvest / TriGránit / Strabag / OTP / ASF / Egis Pályázati Konzorcium.

Véleményvezér

Burgonya kilója 30 forintért

Burgonya kilója 30 forintért 

A politikusok kedvence lesz a krumpli, rég lehetett ilyen olcsón osztogatni.
Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo