Nagy-Britanniában általában januárban kezdődik a karácsonyi szezon utáni kiárusítás, a súlyos recessziótól sanyargatott áruházláncok azonban az idén már karácsony másnapján, vagyis szombaton meghirdették a nagy árengedményeket. Előzetes becslések szerint a hétvégén, országos átlagban percenként 3 millió fontot (900 millió forint) költöttek a boltokba beszabadult vásárlók, akik mindkét napon tízezrével álltak sorban már hajnalban, órákkal az üzletek nyitása előtt.
A Selfridges, az egyik legpatinásabb brit áruházlánc arról számolt be, hogy csak a londoni Oxford Streeten lévő legnagyobb áruházában óránként több mint egymillió fontot költöttek a vevők az engedményes áron kínált luxuscikkekre. A Selfridges utókarácsonyi vásárának első eladott terméke - stílusos módon - a Gucci divatház "Hysteria" fantázianevű táskáinak egyike volt; ez féláron, 313 fontért (94 ezer forintért) kelt el - írta a The Sunday Telegraph.