Húzzunk bele, már csak néhány óra és vége a jövő évi kgfb kampánynak

Péntek éjfélig dönthetnek a jövő évi kötelező gépjármű felelősségbiztosításukról a december 31-i fordulónappal rendelkezők - pár nappal az idei kampány vége előtt több mint 21 500 szerződést kötöttek az autósok a Netrisknél, azaz a tavalyinál többen váltanak biztosítást idén novemberben. Az átlagdíjuk közel 31 ezer forint. Bár ez 13,7 százalékkal magasabb összeg a mostaninál, ha nem váltottak volna, akkor több mint 14 ezer forinttal kellene többet fizetniük jövőre. Az összeállításból kiderül az is, hogy a legnépszerűbb márkák esetében mennyi a kötelező éves díja.

Márkák és díjak

A netriskes összeállítás szerint az idei kampányban a Suzuki, az Opel és a Volkswagen volt a három legnépszerűbb márka, ezekre a modellekre 25-29 ezer forintos éves díjjal lehetett új kötelezőt kötni.

A Ford, a Toyota, a Renault, a Skoda, a Peugeot és a Fiat került még be a top 10-be a márkákat nézve, utóbbiaknál a jövő évi kötelező díj átlagosan 28-35 ezer forintra jött ki.

Véleményvezér

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.
Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak 

Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.
Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését 

Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.
Befellegzett a visegrádi négyeknek

Befellegzett a visegrádi négyeknek 

Mélyponton a magyar-lengyel kapcsolatok.
Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét

Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét 

Nem kívánatos a könyvelő a Harcosok Klubjában.
Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő

Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő 

Oksabb lett volna, ha Hoppál Péter csendben marad.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo