Húzzunk bele, már csak néhány óra és vége a jövő évi kgfb kampánynak

Péntek éjfélig dönthetnek a jövő évi kötelező gépjármű felelősségbiztosításukról a december 31-i fordulónappal rendelkezők - pár nappal az idei kampány vége előtt több mint 21 500 szerződést kötöttek az autósok a Netrisknél, azaz a tavalyinál többen váltanak biztosítást idén novemberben. Az átlagdíjuk közel 31 ezer forint. Bár ez 13,7 százalékkal magasabb összeg a mostaninál, ha nem váltottak volna, akkor több mint 14 ezer forinttal kellene többet fizetniük jövőre. Az összeállításból kiderül az is, hogy a legnépszerűbb márkák esetében mennyi a kötelező éves díja.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Finisbe érkezett az idei kötelező gépjármű felelősség-biztosítási kampány, amelyben a 2010 előtt gyártott személyautókra köthettek új biztosítást a tulajdonosok és üzembentartók. Az új biztosításra váltók száma a várakozásokkal ellentétben némileg nőtt a múlt évhez képest - közölte a Netrisk a november 27-ig, vagyis pár nappal a kampányzárás vége előtt beérkezett adatait.

Sokkal olcsóbb biztosítást hozott a váltás

Összesen több mint 21 500-an váltottak új kötelezőre, azaz többen váltanak kötelező biztosítást idén az egy évvel korábbi kampányhoz képest. Az új szerződések esetében az éves átlagdíj 30 900 forintot tesz ki.

Nem olcsóbb a kgfb, de mégsem mindegy mennyivel drágább (Fotó: Depositphotos)
Nem olcsóbb a kgfb, de mégsem mindegy mennyivel drágább (Fotó: Depositphotos)

“Az új átlagdíj 13,7 százalékkal meghaladja az újrakötéskor érvényben lévő, 27 200 forintos éves díjat. Ugyanakkor, ha az érintettek nem kötöttek volna új kötelezőt, akkor a meglévő szerződésük több mint 44 ezer forintos díjjal ment volna tovább. Azaz szerződésenként átlagosan 14 ezer forintot takarítottak meg az új biztosításra váltó autósok” - értékelte az adatokat Besnyő Márton, a Netrisk vezetője.

Hozzátette azt is, hogy a mostani szezonban közel 16 éves volt az váltásokban érintett autók átlagos életkora, ez pedig megfelel a magyarországi átlagnak. Hiszen az idei első félév végén a több mint 4 millió Magyarországon nyilvántartott személyautó 15,6 éves volt. Besnyő Márton közölte azt is: “A biztosítók jelentős kedvezménnyel honorálják, ha egy autós balesetmentesen vezet. A bonus-malus rendszerben a legjobb, B10-es kategóriába tartozó autósok esetében az átlagdíj 26 753 forintot tett ki, szemben az A0-ás osztály 32 715 forintos díjával”

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo