Hogyan használják a kkv-k a mesterséges intelligenciát?

Az elmúlt egy évben szinte minden közösségi platform reklámtartalmaiban előtérbe kerültek a rövidebb videók, ami komoly kihívást jelent a vállalkozások számára költség és munka oldalról is. Ebben lehet nagy segítségükre a mesterséges intelligencia, ami felgyorsíthatja és egyszerűsítheti a marketinganyagok készítését.

A Digiméter friss 2024-es felmérése alapján ugyanis a közösségi médiában jelenlévő cégek harmada (32 százalék) legalább hetente feltölt új, nem fizetett tartalmat, 38 százalékuk azonban csak 2-3 hónapnál ritkábban, azaz alkalmi jelleggel. Ezt kell tehát fokozni, amiben az AI segítséget jelenthet.

Így lehet jó partner az AI-ból

  • Az AI akkor alkalmazható jól, ha mellette megvan a vállalkozás kommunikációs stratégiája – azaz tudja, hogy kinek és miről akar kommunikálni.
  • A kisvállalkozások többsége az AI-t poszt ötlet generálásra használja, ami jó kiindulási alap lehet, azonban nem érdemes egy az egyben átmásolni és azt a szöveget megosztani. Fontos ugyanis, hogy úgy szóljunk a célközönségünkhöz, hogy azzal valóban felkeltsünk az érdeklődést!
  • Videós tartalom készítésénél feliratozásra, hangjavításra remekül használható, ráadásul úgy gyorsítja a videókészítést és fokozza a felhasználói élményt, hogy közben nem növeli a költségeket.
  • Nemcsak tartalmak készítésére, de versenytárs-figyelésre, árfigyelésre is használható.
  • Minden AI generált tartalmat át kell nézni, ellenőrizni kell, hogy jól értelmezte-e a feladatot.

És így növekedhetünk közösen

A K&H: üzletet ide! program azt a szemléletmódot szeretné erősíteni, hogy a hazai vállalkozók gyorsabban, hatékonyabban növekedhetnek, ha partnerekként tekintenek egymásra. Az erőforrások, a tudás, a tapasztalat vagy akár az ügyfélkör megosztásával ugyanis mindkét vállalkozás előnyösebb helyzetbe kerülhet, jobb piaci pozíciót érhet el, újat nyújthat a vevői számára, ami végső soron a bevételeket növelheti és a költségeket is mérsékelheti.

Véleményvezér

Történelmi meglepetés, a havi nettó bérek tekintetében élre kerültek a lengyelek

Történelmi meglepetés, a havi nettó bérek tekintetében élre kerültek a lengyelek 

Nem jól mennek a dolgok Magyarországon.
Titkosak a kormány és a plakátcégek szerződései

Titkosak a kormány és a plakátcégek szerződései 

A közpénzek felhasználásának átláthatósága alapvető közérdek lenne.
Bécs újra fityiszt mutatott Lázár Jánosnak

Bécs újra fityiszt mutatott Lázár Jánosnak 

Egyedül a bécsi környezetet éri némi kritika.
Suttyomban emelgeti az árait a Meki

Suttyomban emelgeti az árait a Meki 

Csendben kúsznak felfelé az árak.
Ezért irtó drága a zöldség és a gyümölcs Magyarországon

Ezért irtó drága a zöldség és a gyümölcs Magyarországon  

Két ábra mutatja, hogy az európai országokban hogyan változott a zöldségek és gyümölcsök ára 2014 és 2023 között.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo